سیکس پک دخترونه در سی روز

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
سیکس پک دخترونه | عکس سیکس پک دخترونه | برنامه سیکس پک دخترونه | سیکس پک دختر |


برای تحریک عضلات شکم لازم نیست تا هر روز این عضلات را تمرین دهید : هنگامی که سایر گروه های عضلانی مانند پا و کمر را تمرین می دهید ، به صورت غیر مستقیم عضلات شکم را درگیر می کنید ، بنابراین شکم شما تحریک ثانویه زیادی دارد. قطعا وقتی تمریناتی همچون اسکات ، ددلیفت و پرس سرشانه دستگاه را انجام می دهید عضلات شکم را درگیر می کنید! با این حال ، لازم نیست هر روز شکم خود را تمرین دهید. عضلات شکم شما مانند سایر گروه های عضلانی دیگر به زمان ریکاوری بعد از تمرین نیاز دارند. در حالی که عضلات شکم شما دارای درجه بالاتری از فیبرهای عضلانی با کشش آهسته هستند ، بدین معنا که آنها آستانه استقامت بالاتری دارند و با این وجود باید ریکاوری بعد از تمرین برای آن ها در نظر بگیرید تا شاهد تغییرات چشمگیری باشید.
تمرین دادن عضلات شکم باعث کاهش چربی بدن در قسمت میانی بدن نمی شود : شاید تمرین کرانچ برای تقویت عضلات شکم مناسب باشد ، اما بدین معنا نیست که چربی های میانی بدنتان را آب می کند.
تا زمانی که چربی بدن خود را کاهش ندهید ، عضلات شکم دیده نمی شوند : مانند سایر گروه های عضلانی بدن ، باید چربی بدنتان را کاهش دهید تا بتوانید شکمی سیکس پک به دست آورید – بدون توجه به تعداد تمریناتی که برای این عضله انجام می دهید. برای کاهش چربی بدن شما باید کالری بیشتری بسوزانید یا کالری کمتری مصرف کنید. ژنتیک همچنین در میزان چربی بدن نقش دارد و این باعث می شود که این کار برای برخی افراد آسان تر و برای برخی دیگر دشوار باشد.
با پیروی از این برنامه سیکس پک یک ماهه عضلات شکم و نیم تنه خود را تقویت کنید! رو فرم نگه داشتن بدن یک تلاش مادام العمر است و از این رو انتخاب فعالیت های مورد علاقه شما بسیار حائز اهمیت می باشد. با این حال ، در حالی که حفظ تناسب اندام و سلامتی در طولانی مدت نیازمند رویکرد سازگار با تمرینات و برخی اهداف قابل دسترس است ، می توانید برای دوره های کوتاه مدت نیز خودتان را به چالش بکشید.


برای دیدن ویدیو باید از فیلترشکن استفاده کنید
لطفا فیلترشکن را روشن کنید سپس این صفحه را رفرش کنید

 
  • برچسب ها
    برنامه سیکس پک در سی روز سیکس پک با دمبل سیکس پک دخترونه در سی روز سیکس پک دخترونه در سی روز عکس سیکس پک دخترونه در سی روزه سیکس پک در یک ساعت سیکس پک ساده سیکس پک نی نی سایت سیکس پک یک ماهه سیکس پک یک ماهه دخترانه دوبله فارسی
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا