سیب لند فیروزکوه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
سیب لند فیروزکوه ، را در همیارخاص بخوانید

اقامتگاه بومگردی تهران​

سایت پاراگلایدر سیبلند​

فرود آمدن از کوه یا طناب‌نوردی چیست؟​

کمپینگ در طبیعت چه اصولی دارد؟​

چگونه پاراگلایدینگ را انجام دهیم؟​

چگونه بانجی جامپینگ را انجام دهیم؟​

تاريخچه زيپلاين​

اسکی، مهیج ترین ورزش زمستانی​

دوچرخه‌سواری کوهستان​


مجموعه گردشگری سیبلند فیروزکوه در فاصله‌ای در حدود یک ساعت از شهر تهران در ابتدای جاده‌ی فیروزکوه و درمیان رشته کوه‌های البرز واقع شده است. سیبلند در منطقه‌ای با صفا و در نزدیکی قله دماوند و دریاچه سد نمرود، با فراهم آوردن امکانات متعددی همچون تله کابین، پیست اسکی، پیست اسکی کودکان، فضای برف بازی و تیوپ سواری، تله سیژ برای اسکی سواران، کافی شاپ و رستوران‌های متعدد بالای کوهستان با چشم انداز قله دماوند و دریاچه سد نمرود، سعی بر آن دارد که اوقات خوشی را برای استراحت خانواده‌های ایرانی فراهم آورد. سیبلند با ایجاد فضاهای اسکان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران و یک اقامتگاه بومگردی تهران مدرن مطرح است. امکان پرداختن به انواع ورزش‌های مفرح و هیجان انگیز مانند دوچرخه سواری کوهستان، زیپ لاین، عبور از یکی از مرتفع ترین پلهای معلق تهران نیز در مجموعه سیبلند تهران برای جوانانی که علاقه مند به ماجراجویی و تخلیه سالم هیجاناتشان هستند وجود دارد.

برای دسترسی به مجموعه سیبلند از شهر تهران کافی است اتوبان شهید بابایی به سمت شرق را دنبال کرده و پس از گذشت از اتوبان پردیس و شهر دماوند ساختمان و لاین تله کابین سیبلند را در سمت چپ خود مشاهده خواهید کرد. برای دسترسی آسان در میانه‌ی جاده‌ی فیروزکوه مسیر ارتباطی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. البته به سادگی می توانید نام سیبلند را در اپلیکیشن‌های نقشه مانند گوگل مپ و نشان و بلد نیز جستجو کنید و طبق راهنمایی آنها با طی حدود یک ساعت مسیر به مجموعه سیبلند برسید.

تله کابین:

تله کابین سیبلند با مشاوره و اجرای یکی از برترین شرکت‌های حوزه‌ی حمل و نقل کابلی در جهان اجرایی شده است و به لحاظ طول مسیر و ارتفاع یکی از برترین‌ تله کابین‌های جهان به شمار می‌رود. در اجرای این تله کابین علاوه بر انتخاب کابین های شیشه ای برای حداکثر کردن لذت مسافرین از مناظر دامنه‌ی قله دماوند، حداکثر ایمنی برای فراهم آوردن آرامش خاطر بازدیدکنندگان عزیز مد نظر قرار گرفته است.

پیست اسکی:

پیست اسکی سیبلند یکی از برترین پیست‌های اسکی در ایران به شمار می‌رود و مجهز به انواع وسایل رفاهی برای حداکثر نمودن تجربه لذت و هیجان این ورزش مفرح برای علاقه‌مندان اسکی است. علاوه برای اسکی سواران حرفه‌ای، مدرسه اسکی سیبلند نیز برای نوآموزان این رشته‌ی پرطرفدار نیز در نظر گرفته است که می توانند با همراهی مربیان خبره، اسکی را از ابتدا به صورت اصولی یاد بگیرند و پس از مدت کوتاهی از پیست حرفه‌ای تر مجموعه بهره‌مند شوند.


سیب لند فیروزکوه​


عنوان : سیب لند فیروزکوه


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا