سوتین مینی مایزر چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
سوتین مینی مایزر تریومف / سوتین مینی مایزر چیست / خرید سوتین مینی مایزر / بهترین سوتین مینی مایزر / قیمت سوتین مینی مایزر / عکس سوتین مینی مایزر /


سوتین مینی مایزر چیست | سوتین
با توجه به اینکه انواع مختلف لباس زیر زنانه در تماس مستقیم با پوست حساس بدن قرار دارند، نقش مهمی در بهداشت و سلامت افراد ایفا می کنند و جز مهم ترین البسه خانم ها به شمار می روند. در این میان سوتین به عنوان یک زیرپوش زنانه که زیر بقیه لباس ها پوشیده می شود، علاوه بر حفظ سلامتی، بالا نگه داشتن و پوشاندن سینه ها از لحاظ ظاهری نیز حائز اهمیت است. شما با انتخاب سوتین های مناسب از برندهای باکیفیت می توانید بهداشت خود را تضمین کرده و در موقعیت های مختلف نیز ظاهری متناسب داشته باشید.


انواع سوتین
امروزه تولید کننده های لباس زیر، به خصوص سوتین مدل های متنوعی از این لباس ضروری را با توجه به استفاده در موقعیت های مختلف طراحی و تولید کرده اند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سوتین اسفنجی : امروزه به متداول ترین و محبوب ترین سوتین مورد استفاده خانم ها مبدل شده است و باعث خوش فرم شدن سینه ها می شود. انواع مختلفی از این نوع سوتین تولید می شود،
برای مثال
سوتین جک دار و سوتین فنردار می تواند گزینه مناسبی برای خانم هایی باشد که تمایل دارند زیر لباس های مجلسی سینه هایی بزرگتر و بالاتر داشته باشند.
سوتین شیر دهی : همانطور که از نام آن مشخص است مخصوص خانم هایی است که به تازگی مادر شده اند.
سوتین بازشونده از قسمت کاپ، باعث راحتی خانم ها در هنگام شیر دادن می شود.
سوتین اسپرت : این مدل به دلیل راحتی و خاصیت کشسانی که دارد، بیشتر مناسب استفاده در باشگاه می باشد. این مدل کرست ورزشی بدون تسمه و فنر بوده و سینه و قفسه سینه را سفت نگه می دارد به همین دلیل برای تحرک و ورزش انتخاب خوبی هستند.
سوتین دکلته : دارای کاپ نیمه بوده و اکثرا بدون بند یا با بند نامرئی هستند و یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای پوشیدن زیر لباس های یقه باز و دکلته در مهمانی ها می باشند.
سوتین چسبی : سوتین چسبی به نام های سوتین ژله ای و پروانه ای نیز معروفند و در رنگ های مختلف و رنگ بدن عرضه می شوند و برای لباس های پشت باز گزینه مناسبی هستند. همانطور که از نامشان مشخص است روی بدن چسبانده شده و توسط بندی از جلو سفت می شوند و از آنجایی که بدون بند پشت و بالا هستند، برای پوشیدن با لباس های پشت باز و یقه باز پیشنهاد می شوند.
سوتین نیم تنه : با توجه به اینکه اکثرا بدون فنر هستن بسیار راحت بوده و برای استفاده در مسافرت و یا منزل توصیه می شوند.
سوتین بافتنی : یکی از مدل های فانتزی سوتین مینی مایزر چیست | سوتین می باشند که می توان از آن ها زیر جلیقه و یا پیراهن جلوباز استفاده کرد.
سوتین شیشه ای : به دلیل شفافیت و بی رنگ بودنشان به این نام معروفند و برای زیر لباس های باز استفاده می شوند.
سوتین گیپور : جز مدلهای متداول بین خانم ها می باشد و طرفداران زیادی دارد.
سوتین ها به خاطر توری بودنشان ظاهری مجلسی دارند و برای استفاده با بعضی لباس های مجلسی مناسب هستند.
سوتین لامبادا : ظاهری شبیه مایو دارد و به سوتین بندی هم معروف است.
سوتین ها در رنگ ها و سایزهای متنوعی ارائه می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز و کاربرد موردنظرتان آن ها را تهیه کنید.


نکات مهم برای خرید سوتین
مهم ترین نکته قبل از خرید هر مدل از سوتین، راحتی آن است زیرا این لباس ساعت های زیادی قرار است بر تنتان باشد و باید در آن راحت باشید.
سوتین متناسب با سایز خود را انتخاب کرده تا علاوه بر راحتی، ظاهری مناسب زیر لباس هایتان ایجاد کند.
در انتخاب جنس و پارچه سوتین از انواع نرم و با کیفیت آن استفاده کنید تا پوستتان دچار حساسیت نشود.

خرید اینترنتی سوتین
امروزه با تقاضای مردم، فروشگاه های اینترنتی گسترش زیادی پیدا کرده اند و شما می توانید قسمت اعظم مایحتاج خود را به این شکل تهیه کنید. به همین دلیل سایت دیجی استایل اقدام به عرضه و فروش اینترنتی مرغوب ترین سوتین ها از برندهای برتر لباس زیر کرده است. شما با خرید سوتین و انواع مدل های آن می توانید شیک ترین سوتین ها را از برند های ان بی بی (NBB)، دبنهامز (Debenhams)، اتام (Etam)، کوتون (Koton)، نیو (Neev) و مادام (Madam) انتخاب کنید. به علاوه خرید آنلاین این فرصت را به شما می دهد که در زمان تخفیف خرید خود را با قیمت مناسب و ارزان انجام دهید.
 
  • برچسب ها
    بهترین سوتین مینی مایزر خرید سوتین مینی مایزر سوتین مینی مایزر تریومف سوتین مینی مایزر چیست عکس سوتین مینی مایزر قیمت سوتین مینی مایزر
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا