سوالات ایین نامه ۱۴۰۱

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
سوالات ایین نامه ۱۴۰۱ ، را در همیارخاص بخوانید

سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ (قبولی ۱۰۰ درصد)​


سوالات ایین نامه رانندگی ۱۴۰۱ در همین صفحه قرار خواهیم داد

شاید شما از ان دسته از هنرجویان متقاضی گرفتن گواهینامه رانندگی باشید که می خواهید در سال جدید یعنی در سال ۱۴۰۱ برای گرفتن گواهینامه پایه سوم ثبت نام کنید و می خواهید همان بار اول در این ایین نامه رانندگی نمره قبولی بگیرید

همانطوری که می دانید قوانین رانندگی در همه شهر ها و استانهای ایران یکی می باشد و این قوانین رانندگی به همین راحتی تغییر نخواهد کرد مثلا به نظر شما تابلو توقف ممنوع تغییر می کند؟ یا هر تابلوی دیگر که ما در جاده ها با آن برخورد داریم.

به محض رسیدن سوالات ایین نامه ۱۴۰۱ این صفحه بروز رسانی می شود​


۱- هرگاه وسیله نقلیه ای شب در کنار و بیرون سطح راه توقف نماید و نور کافی در آن محل برای تشخیص اشخاص از فاصله ۱۵۰ متری وجود نداشته باشد انجام کدام مورد زیر ضروری است؟

۲- روشن نمودن چراغ ‌های بزرگ با نور بالا

۳- روشن نگه داشتن چراغ‌ های کوچک جلو و خطر عقب وسیله نقلیه*

۴- روشن نمودن راهنمای سمت راست خودرو

۲- از چند متری پیچ ها سبقت گرفتن ممنوع است؟

۱-۱۵۰ متری

۲- ۱۰۰ متری

۳- ۵۰ متری*

۴- سبقت گرفتن در پیچ‌ها محدودیت ندارد.

همچنین ببینید: سوالات آیین نامه ۱۴۰۱باجواب

۳٫ . .. ….، علاوه بر این‌ که کلیدی ترین ابزار در کنترل خودرو می باشد، می ‌تواند به ‌عنوان بازخوردی مناسب، صحت یا عدم سلامت بخش‌ های مهمی از خودرو همچون سیستم جلوبندی و وضعیت فرمان ‌پذیری را آشکار نماید.

۱- پدال گاز

۲- غربیلک فرمان*

۳- پدال ترمز

۴- آینه بغل

۴- کدام یک جزء وظایف سیستم تعلیق نمی ‌باشد؟

۱- تامین راحتی راننده

۲- کنترل قدرت و شتاب خودرو*

۳- حفظ تعادل و پایداری خودرو به هنگام عبور از پستی یا بلندی ها

۴- ممانعت از واژگونی خودرو هنگام گذر از پیچ‌ های تند

۵- استفاده از کدام نوع کمربند ایمنی در خودرو الزامی است؟

۱- سه نقطه ای*

۲- دو نقطه ای

۳- کمربند ران

۴- نوع کمربند ایمنی مهم نیست.

۶- کدامیک از موارد زیر در خصوص کمکهای اولیه صحیح می باشد؟

۱- انجام کمکهای اولیه حتماً باید توسط پزشکان صورت پذیرد.

۲- کمکهای اولیه می ‌تواند در محل حادثه یا بیمارستان انجام شود.

۳- کمکهای اولیه به سبب کاهش چشمگیر مرگ و میر و تخفیف بیماری و آسیب‌های مصدوم می شود.*

۴- کمکهای اولیه تأثیری در تخفیف بیماری و آسیب‌های مجروح نداشته صرفاً جهت بالا بردن روحیه بیمار صورت می ‌گیرد.

۷- این صفات جزء کدام نوع از رانندگان می باشد: تغییر مسیر ناگهانی و خطرآفرین برای سایر رانندگان، قرار گرفتن به مدت طولانی در خط سرعت به منظور تنبیه اتومبیل پشت سر و استفاده از نور بالا برای اذیت کردن راننده مقابل.

۱- رانندگان مسن

۲- رانندگان پرخاشگر*

۳- رانندگان جوان

۴- رانندگان بی ‌تجربه

۸- این شکل بیانگر چیست؟

۱- سواری در حال سبقت گرفتن از موتورسوار است.

۲- موتورسوار درنقطه کور سواری قرار دارد.*

۳- عدم رانندگی بین خطوط

۴- سبقت غیر مجاز

۹- در خیابان‌ ها و جاده‌هایی که نور کافی وجود ندارد. . . .

۱- باید از نور بالا استفاده نمود.

۲- باید تنها از چراغ‌ های جانبی جلو و عقب استفاده نمود.*

۳- باید تنها از نور پایین استفاده نمود.

۴- تمام چراغ‌ ها را باید خاموش نمود.

۱۰- ورود و عبور عابرین پیاده در آزادراه‌ها. . . .

۱ – با رعایت ضوابط و مقررات مجاز است.

۲- ممنوع است.*

۳- در مواقع اضطراری مجاز است.

۴- با رعایت نکات ایمنی مجاز است.

۱۱- سرعت مجاز برای خودروها در جاده‌های اصلی در روز حداکثر. . . . و شب‌ها حداکثر. . . . . . کیلومتر در ساعت است.

۱- ۱۱۰، ۱۰۰

۲-۹۰ ، ۱۰۰

۳- ۹۵، ۸۵ *

۴- ۱۰۰، ۱۱۰

۱۲- محدودیت‌ های حرکت و سرعت در جاده‌ها به وسیله. . . . تعیین می ‌گردد.

۱- رانندگان

۲- علائم و تابلوها*

۳- استفاده‌ کنندگان از راه

۴- افراد صلاحیت‌ دار

۱۳- رانندگان با مشاهده چراغ چشمک ‌زن زرد در تقاطع چه عملی باید انجام دهند؟

۱- با احتیاط کامل و سرعت کم عبور نمایند.*

۲- با زدن بوق و با سرعت اولیه به حرکت خود ادامه دهند.

۳- در صورت ضرورت بر سرعت خود بیفزایند.

۴- با روشن نمودن چراغ خودرو از تقاطع عبور نمایند.

۱۴- کدام مورد زیر صحیح نمی ‌باشد؟

۱- کنترل دوره‌ای تایر زاپاس مهم می ‌باشد.

۲- عدم تنظیم چراغ ‌ها در ساییدگی نامتوازن تایرها مؤثر است.

۳- یکی از نکات مهم در خصوص سیستم ترمز، کنترل روغن ترمز است.

۴- درصورتی‌ که باد تایر بیش از حد مجاز باشد، سطح اتصال تایر با زمین در بیشترین حد خود قرار می گیرد.*

سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب و آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) pdf​


دانلود رایگان سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب و آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) pdf تضمین قبولی به راحتی در امتحان و تست آیین نامه قبول شوید.

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب​


اگر قصد اخذ گواهینامه را داشته باشید، قبولی در آزمون آیین نامه یکی از اصلی ترین دغدغه های هر متقاضی می باشد. یکی از مواردی که باعث می شود به راحتی در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید، استفاده از نمونه سوالات آیین نامه با جواب است.

این نمونه سوالات می توانند تاثیر قابل توجهی بر قبولی هر متقاضی با هر سطحی داشته باشد. توجه داشته باشید که داشتن منابع مناسب یکی از مهم ترین عوامل قبولی در هر آزمونی از جمله آزمون آیین نامه است. برخی از داوطلبان گواهینامه راهنمایی رانندگی از مردود شدن های متعدد خود در آزمون آیین نامه ناراضی هستند.

جهت دانلود سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی اینجا کلیک نمایید

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)​


غافل از اینکه با داشتن منبعی مناسب که نزدیک ترین شباهت را به سوالات آیین نامه داشته باشد، میتوانند به سادگی در آزمون اصلی قبول شوند. با داشتن منبعی مناسب و استفاده از نمونه سوالات آیین نامه پیش از آزمون هیچ نگرانی برای قبولی نداشته باشید. آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) بهترین گزینه برای قبولی در آزمون می باشد.

قبولی آسان در آزمون آیین نامه رانندگی ۱۴۰۱​


برخی از افراد آزمون آیین نامه ۱۴۰۱ را آزمونی بسیار دشوار می‌دانند و چندین بار در این آزمون مردود می شوند. در صورتیکه شما با استفاده از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی می توانید در این آزمون به راحتی قبول شوید.

اطلاع داشتن از چگونگی سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ نیز می تواند در قبولی آزمون آیین نامه رانندگی تاثیرگذار باشد. مثلا شما باید از تعداد سوالات آیین نامه و زمان پاسخگویی به سوالات آگاهی داشته باشید.

سوالات آیین نامه ۱۴۰۱باجواب​


در آزمون آیین نامه ۳۰ سؤال وجود دارد که در مدت زمان ۲۰ دقیقه باید به آن ها پاسخ دهید. این سوالات تستی می باشد. داشتن منبعی تستی که شامل نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ باشد بسیار مهم است.

برای بدست آوردن نمره قبولی در این آزمون باید بدانید که حداقل نمره لازم برای قبولی در آزمون آیین نامه ۲۶ است. این سوالات سخت نیست و هرکسی با مطالعه و استفاده از نمونه سوالات آیین نامه با جواب می تواند به آن ها پاسخ دهد.

نحوه استفاده از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】​


همانطور که گفتیم قبولی در آزمون آیین نامه اصولی دارد و شما باید شیوه مطالعه درست و منابع مناسبی داشته باشید. پس از مطالعه جزوات مربوط استفاده از نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب اهمیت بالایی دارد.

با مطالعه نمونه سوالات آیین نامه با سبک سوالات آیین نامه آشنا می شوید و می توانید از پس سخت‌ترین سوالات آیین نامه رانندگی نیز بربیایید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان​


برای نتیجه گیری بهتر می توانید نمونه سوالات آیین نامه و تست آیین نامه ۱۴۰۱ را تهیه کنید و در مدت زمان ۲۰ دقیقه از خود آزمون بگیرید. با این کار شما خود را در شرایط آزمون قرار می دهید و می توانید در جلسه سریع به سوالات پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که مهم ترین اصل پس از پاسخ دادن به نمونه سوالات آیین نامه تصحیح آن است. شما با تصحیح نمونه سوالات به اشتباه خود پی می برید و می توانید با کشف نقاط ضعف، مبحث مورد نظر را مجدد مطالعه کنید.

داشتن نمونه سوالات آیین نامه با جواب می تواند به شما برای انجام این کار بسیار کمک کند. اگر شما پاسخ نمونه سوالات آیین نامه را نداشته باشید متوجه اشتباهتان نخواهید و ندانستن اشتباه سبب رد شدن در این آزمون خواهد شد.

مزایای استفاده از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی با جواب​


استفاده از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی مزیت های بسیار زیادی دارد. این سوالات شما را قبل از آزمون اصلی آماده می کند و موجب می شود که برای آزمون آیین نامه استرس نداشته باشید.

استفاده از این نمونه سوال آیین نامه با جواب باعث می شود که شما یک بار سوالات را دیده باشید و در جو آزمون قرار گرفته باشید، به همین دلیل از استرس شما کم می شود. همچنین داشتن این نمونه سوالات شما را با مباحث مهم آزمون آشنا می کند و درنتیجه می توانید تمرکز بیش تری بر آن مباحث داشته باشید.

پی دی اف سوالات آیین نامه ۱۴۰۱​


اگر از آن دسته افرادی هستید که سرتان شلوغ است و دغدغه زیادی دارید، داشتن پی دی اف نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf می تواند در قبولی شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد و استرس شما را تا حد زیادی کنترل کند.

از دیگر مزایای استفاده از نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی می توانیم به مدیریت زمان در آزمون اشاره کنیم. شما می توانید با تهیه این نمونه سوالات و آزمون گرفتن از خود در منزل زمان خود را پیش از آزمون اصلی کنترل کنید.

سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی​


با استفاده از سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی می توانید پیش از آزمون سرعت عمل خود را بالا ببرید. همانطور که می‌دانید زمان این آزمون بسیار کم است و برای پاسخ دادن به هر سؤال زمان بسیار محدودی در دست دارید، استفاده از این نمونه سوالات سبب می شود که سرعت عمل ببش تری داشته باشید و بتوانید به سوالات بیش تری در مدت زمان کم پاسخ دهید.

آشنایی با تست آیین نامه ۱۴۰۱ پیش از آزمون​


استفاده از تست آیین نامه ۱۴۰۱ اهمیت بالایی دارد زیرا شما می توانید نسبت به سوالات تسلط پیدا کنید. اگر پیش از آزمون نمونه سوالات دوره های قبل را ببینید، می توانید تسلط بهتری در جلسه آزمون بر خود داشته باشید.

همچنین ممکن است برخی از سوالات نمونه سؤال نیز در آزمون اصلی آیین نامه تکرار شود. در این صورت می توانید تنها با یک بار دیدن نمونه سوالات به سوالات آزمون پاسخ دهید. با استفاده از نمونه سوالات آیین نامه پیش از آزمون اعتماد به نفس بیش تری دارید زیرا سبک سوالات را یک بار دیده اید و برایتان تازگی ندارد.

نحوه خرید نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم ۱۴۰۱​


شما می تواند با پرداخت کم‌ترین هزینه جامع ترین نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم ۱۴۰۱ را دریافت کنید. در این مجموعه سوالات، تست آیین نامه پایه ۳ را نیز قرار داده ایم.

شما با استفاده از این نمونه سوالات می توانید شانس قبولی زیادی در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰%) داشته باشید. این نمونه سوالات به شما در داشتن آزمونی خوب کمک بسیار زیادی می کند. توجه داشته باشید که این نمونه سوالات همراه با پاسخ رایگان می باشند و می توانید به عنوان منبع اصلی آزمون از آن استفاده کنید.

سوالات آزمون آیین نامه ۱۴۰۱​


اگر به دنبال نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم ۱۴۰۱ هستید، می توانید در این مجموعه سوالات به آن دسترسی داشته باشید. ما سعی کردیم برای داشتن آزمونی مناسب جدید ترین سوالات را در اختیارتان قرار دهیم. در نتیجه شما می توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه به نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی جدید جدید جدید دسترسی داشته باشید.


سوالات ایین نامه ۱۴۰۱​


عنوان : سوالات ایین نامه ۱۴۰۱


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا