سریال عثمان قسمت ۸۸

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
سریال عثمان قسمت ۸۸ ، را در همیارخاص بخوانید

فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان ؛ تیزر سریال Ku ulus Osma با زیرنویس فارسی​


با دانلود و تماشای فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان از لینک انتهای مطلب، از آنچه در قسمت جدید سریال Ku ulus Osma نمایش داده خواهد شد، مطلع می‌شوید.

سریال ترکی قیام عثمان قسمت ۸۸ در ادامه داستان زندگی عثمان، پادشاه ترک است. عثمان بیگ، پس از اینکه سلطان مسعود مجبور شد به قونیه بازگردد، فرماندهی ارتش ترکیه را بر عهده گرفت.

او با برنامه ریزی استراتژی خود، سرنوشت جنگ را تغییر داد. عثمان برای از بین بردن سربازان مقدونی که نیزه و سپر داشتند، استراتژی ایجاد کرد. فرماندهی ارتش دشمن برعهده دوکاس بود، که اساس ارتش بیزانس را تشکیل می‌دهد. او حساب کرد که اگر اتحاد ارتش به هم ریزد، اردوی ارتش از هم خواهد پاشید.

فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان​


تیزر سریال Ku ulus Osma با زیرنویس فارسی

A pos sha ed by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figa _i )

فصل سوم این سریال دنباله وقایع فصل دو را مطرح می‌کنند. در نوشتار فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان بخشی از فصل‌های گذشته، و آنچه در فصل سه نمایش داده خواهد شد بیان شده است. برای تماشای پیش نمایش قیام عثمان قسمت ۸۸ زیرنویس فارسی تا انتها همراه ما باشید.

لینک دانلود قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان در این جستار پیوست شده است. به این ترتیب می‌توانید به تماشای فراگمان قسمت ۸۸ قیام عثمان بنشینید و از این سریال تاریخی با تم اسلامی لذت ببرید.

بوراک اوزچیویت، رغیب ساواش،‌ ییلدیز چاعری و اوزگور تورر از بازیگران مطرح و محبوب ترکیه هستند؛ که در این سریال هیجان‌انگیز تاریخی ترکی ایفای نقش می‌کنند. این سریال تاریخی و اکشن ترکی، ساخته‌ی یکی از شاخص‌ترین کارگردانان ترکیه بنام گون‌آی است.

ضمن دانلود تیزر قسمت ۸۸ قیام عثمان می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

گروهی از نویسندگان ترک، با الهام از تاریخ و داستان زیست غریب و پر مایه‌ی عثمان اول بنیانگذار سلسله بزرگ عثمانی، فیلم‌نامه این سریال را نوشته‌اند. در ادامه این نوشتار می‌توانید تیزر قسمت ۸۸ قیام عثمان را به راحتی، از کانال تلگرام فیگار دانلود کنید.

عوامل سریال قیام عثمان​


لینک دانلود فراگمان قسمت ۸۸ قیام عثمان

فراگمان اول قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان

فراگمان دوم قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان

ضمن دانلود فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان و فراگمان دوم قسمت ۸۸ سریال قیام عثمان را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


سریال عثمان قسمت ۸۸​


عنوان : سریال عثمان قسمت ۸۸


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا