سریال جومونگ چند قسمت است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
جومونگ چند قسمت است / افسانه جومونگ چند قسمت است / سریال افسانه جومونگ چند قسمت است / افسانه جومونگ / سریال جومونگ / سریال جومونگ / سریال افسانه جومونگ چند قسمت است

سریال جومونگ چند قسمت است.jpg


جومونگ (به کره‌ای: 주몽) (با نام اصلی: کتابچه سه امپراطوری) سریال تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه کره‌ای ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. این سریال در ایران با نام افسانه جومونگ پخش شده و داستان آن در مورد زندگی جومونگ بنیان‌گذار گوگوریو است که از سال ۳۷ (پیش از میلاد) تا سال ۶۶۸ (میلادی) بر منچوری و بخش شمالی شبه‌جزیره کره حکومت می‌کرد. بنا بود مجموعه در ۷۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم، ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد.

حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، ویتنام، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و برونئی فروخته شد. این سریال از شبکه AZN در آمریکا به نمایش درآمد. ترجمهٔ این سریال در ایران تا قسمت نهم از زبان کره‌ای صورت گرفت و مابقی قسمت‌ها از روی زیرنویس انگلیسی (با ترجمهٔ سیما طاهباز) ترجمه شدند. این سریال ابتدا در ایران از شبکه سه در سال ۱۳۸۷ پخش شد و پس از آن چندین بار دیگر از شبکه‌های مختلف تلویزیون ایران پخش شده‌است. سریال افسانه جومونگ در ایران طرفداران زیاد پیدا کرد.


ژانر : درام، تاریخی، رمانتیک، اکشن
گونه : سریال تلویزیونی
بازیگران
سونگ ایل گوک
وون کی جوون
هان‌های جین
سونگ جی هیو
کیم سونگ سو
کشور سازنده : کره جنوبیکره جنوبی
زبان‌(های) اصلی : کره‌ای

تعداد قسمت‌ها ۸۱

مکان‌ : کره جنوبی
مدت : هر قسمت حدود ۶۰ دقیقه



.
 
آخرین ویرایش:

آراد

کاربر غیرعضو
سلام سریال پایتخت 4 را ساعت 19 بجای افسانه جومونگ یک شنبه 23 مرداد پخش کنید.
 
  • برچسب ها
    افسانه جومونگ افسانه جومونگ چند قسمت است جومونگ چند قسمت است سریال افسانه جومونگ چند قسمت است سریال جومونگ 주몽
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا