سریال ترکی سه خواهر قسمت ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
سریال ترکی سه خواهر قسمت ششم ، را در همیارخاص بخوانید

قسمت ۶ سریال سه خواهر Uc Kiz Ka des​


قسمت ۶ سریال سه خواهر Uc Kiz Ka des ، تورکان برای رسیدن به هدف خود گامی غیر منتظره بر می دارد اما زمانیکه از وضعیت مینه آگاه شود ، چه خواهد کرد ؟

قسمت ۶ سریال بابا Baba که تیزر آن را می توان به طور کامل از این لینک تماشا کرد ؛ تورکان می فهمد که سومر پدر می شود! وقتی تورکان و سومر در اتاق گیر می کنند چه اتفاقی می افتد. تورکان مصمم است این را به فرصتی برای نزدیک شدن تبدیل کند. از طرفی ناراحتی صادق به گوش نسرین می رسد ، هر چند که او نمی خواهد. بین دونوش و دریا نیز طوفانی جریان دارد. تورکان وقتی که وقایع آن‌طور که او می‌خواهد پیش می‌رود، با شوک تازه ای مواجه میشود. سومر از اینکه پدر می شود اظهار تاسف می کند. تورکان چه خواهد کرد؟ ، قسمت ششم ، سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ به وقت محلی از ای تی وی پخش خواهد شد .

تیزر قسمت ۶ را می توان از این لینک تماشا کرد

تیزر دوم قسمت ۶ را می توان از این لینک تماشا کرد

هفته ای که گذشته سریال سه خواهر ، در جایگاه پنجم قرار گرفت و در شبِ پخش اول شد !

اما آنچه در قسمت قبلی ( پنجم ) دیدیم :

تورکان قبول نمی کند که سومر دنبال طلاق باشد. سومر در مواجهه با این واکنش غیرمنتظره به شدت از تورکان عصبانی می شود. از طرف دیگر تورکان در برابر خشم و سکوت سومر تصمیم می گیرد. با این حال او متوجه می شود که اکنون همه راه ها برایش بسته است…

نسرین فکر می کند که ترکان به لطف همکاری با روچان از جدایی او از سومر جلوگیری کرده است و به شیرینی دل بسته است. از سوی دیگر، صادق در شرایط سختی در برابر تهدیدات فاتح قرار دارد. او نمی تواند این موضوع را با نسرین در میان بگذارد و سعی می کند از خودش مراقبت کند.

با فشاری که بر تورکان وارد کرد، روچان مطمئن شد که سومر را طلاق ندهد و آن را امضا نکند. با این حال، این به او آرامش نمی دهد. چون متوجه می شود که مینه ، برگ برنده بزرگی دارد که سومر را به خودش می بندد. او برای جلوگیری از این امر اقدام می کند. این مینه را در برابر سومر بیشتر پر می کند.

دونوش برای دوستش دیلک قربانی می کند. با این حال این موضوع باعث ایجاد مشکل بزرگی بین او و دریا خواهد شد.

تورکان اما در برابر بی مهری سامر نسبت به او امید خود را از دست نمی دهد و به دنبال چاره دیگری می گردد.


سریال ترکی سه خواهر قسمت ششم​


عنوان : سریال ترکی سه خواهر قسمت ششم


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا