سریال آخرین پادشاهی چند فصل است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
سریال جدید آخرین پادشاهی The last kingdom در چند فصل ساخته شده ؟ در مجله فیلم و سریال همیارخاص بخوانید


سریال آخرین پادشاهی چند قسمت است​


آخرین پادشاهی (به انگلیسی: The last kingdom) یک مجموعه تلویزیونی انگلیسی، اقتباس هشت بخشی از سری رمان‌های تاریخی برنارد کورن ول به نام داستان‌های ساکسون است. سریال در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۵ از شبکه بی‌بی‌سی آمریکایی و در ۲۲ اکتبر از شبکه بی‌بی‌سی دو انگلیس پخش شد.

نگاهی به داستان سریال آخرین پادشاهی​


داستان این سریال در اواخر قرن نهم اتفاق می‌افتد، زمانی که انگلیس به هفت پادشاهی تقسیم شده بود. ارتش وایکینگ‌ها به این قلمرو حمله کرده و در نهایت بر سرزمین ساکسون‌ها چیده می‌شوند و در ادامه داستان «اوترد» را دنبال می‌کنیم که به عنوان یک ساکسون به دنیا آمده اما به دست وایکینگ‌ها پرورش یافته و حالا او سعی می‌کند تا کشوری جدید را پایه گذاری کند.

عکس سریال آخرین پادشاهی​


عکس سریال آخرین پادشاهی (2).jpg

این مجموعه از دوازدهم تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه چهار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

عکس سریال آخرین پادشاهی (1).jpg

کامل تر بخوانید​


در سال ۸۷۲ میلادی قبایل بیگانه مهاجم وایکینگ با حمله گسترده به بریتانیا موفق به تصرف این سرزمین می گردندو تنها یکی از حاکمان آن دوران بریتانیا موفق به محافظت از قلمرو سرزمین خود دربرابر وایکینگ‌ها می‌گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیرپادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتانیا که مقاومت او و تلاشش برای شکست اقوام مهاجم سرآغاز تشکیل انگلستان به عنوان یک کشور در درون جزیره بریتانیا می‌گردد.
اما شخصیت اصلی داستان Bernard Cornwell فردی به نام Uhtred of Bebbanburg می‌باشد که درطول حمله وایکینگ‌ها به بریتانیا در کودکی پدرش کشته و خود به اسارت گرفته می‌شود. اما پس از مدتی توسط یکی از فرماندهان وایکینگ ملقب به Ragnar the Fearless آزاد گشته و به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود رفتار مناسب اعضای این خانواده با او و نحوه زندگی آزادانه آنهااو را به این خانواده نزدیک و تبدیل به یکی از آنها می‌کند. اما بروزحادثه ای تلخ و دردناک همه چیز را تغییر می‌دهد…
 
  • برچسب ها
    داستان سریال آخرین پادشاهی ساعت پخش سریال آخرین پادشاهی سریال آخرین پادشاهی چند فصل است سریال آخرین پادشاهی چند قسمت است
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا