سرویس چت آنلاین کارگزاری مفید

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #21
من ایمیلو اصلاح کردم گفتند از طریق ربات هوشمند کارگزاری مفید درخواست کد بدهم آدرس این ربات هوشمند را خواستم درصورت امکان

ربات کارگزاری مفید : @MofidSmartBot
 

khenar

عضو همیارخاص
6/4/20
4
0

فرزاد

کاربر غیرعضو
سلام چند روز ثبت نام کردیم اما ایمیلی برایمون نیومده هر چه باپشتیبانی تماس می گیریم میگه کلیه خطوط اشغال است لطفا با چت آنلاین درخواستتون بدید لطفا راهنمایی کنید
 

خلیل معتمدلیلان

کاربر غیرعضو
سلام من یکبار خدمت شما پیام فرستادم، چند روزی هست ثبت نام کردم در مفید منتظرم که کد کاربری و رمز عبور برام بفرستید که خبری نیست. لطفا پیگیری کنید
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #25
من منظورم تو کارگزاری آگاه بود . من عضو آگاه هستم و این قابلیت رو تو این کارگزاری پیدا نمیکنم
این تاپیک برای کاربران کارگزاری مفید هست
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #26
سلام چند روز ثبت نام کردیم اما ایمیلی برایمون نیومده هر چه باپشتیبانی تماس می گیریم میگه کلیه خطوط اشغال است لطفا با چت آنلاین درخواستتون بدید لطفا راهنمایی کنید
سلام
زیر 24 ساعت کدبورسی شما میاد و مشخصات از طریق ایمیل و پیامک ارسال میشه.
مجدد پیگیر باشید. متاسفانه این هفته بیشترین تماس با کارگزاری شده و اغلب مشغول هست
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #27
سلام من یکبار خدمت شما پیام فرستادم، چند روزی هست ثبت نام کردم در مفید منتظرم که کد کاربری و رمز عبور برام بفرستید که خبری نیست. لطفا پیگیری کنید
سلام احراز هویت هم انجام دادید ؟
 

ابوالفضل مینائی

کاربر غیرعضو
کد بورسیم امده ولی نام کاربری یادم رفته اگه امکانش باشه برام ارسال کنید ممنونم
 

گرجی

کاربر غیرعضو
سلام،روز بخیر
من هفته ی گذشته احراز هویت شدم،اما هنوز کد کاربری و رمز عبور برام ارسال نشده..دیروز ایمیل فرستادم و چندین بار طی این چند روز تماس گرفتم اما متاسفانه کلیه خطوط مشغوله..
میشه لطفا پی گیری بفرمائید.
ممنون
 

سیدسعید

کاربر غیرعضو
سلام و خسته نباشید.کد بورسی برای من اومده ولی یوزر پسورد نیومده هنوز،چیکار باید کنم
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #32
سلام و خسته نباشید.کد بورسی برای من اومده ولی یوزر پسورد نیومده هنوز،چیکار باید کنم
سلام

نمونه پیامک ارسال از کارگزاری اینگونه است :


مشتری گرامی
جناب آقای/سرکار خانم ------------ از همراهی شما با این کارگزاری ، سپاسگزاریم.
جهت ورود به حساب کاربری خود از اطلاعات زیر استفاده نمایید:
نام کاربری : mfdonlinexxxxxxxxx
رمز عبور :xxxxxxxxxxx
لینک ورود به سامانه : https://mofidonline.com


این نوع پیامک را باید دریافت کرده باشید جهت فعالیت
 

علی

کاربر غیرعضو
باسلام وسپاس فراوان از پاسخگویی شما
من هفته قبل همه مراحل احراز هویت وافتتاح حساب درکارگزاری مفید و انجام دادم وکد بورسی دریافت نشد .باتوجه به اشغال بودن خطوط پشتیبانی بالاخره بعد ازچند روز موفق شدم تماس بگیرم که گفتند ازطریق ربات هوشمند درخواست پیگیری ارسال بشه وتماس گرفتم مجددا گفتند ظرف یکی دور روز جاری کد ارسال میشه ولی متاسفانه با گذشت نزدیک به یک هفته ازمراجعه به پیشخوان وانجام همه مراحل وچندین روز از پیگیری ازطریق پشتیبانی، هنوز کد ارسال نشده است.ممنون اگر راهنمایی بفرمایید
 

مهران

کاربر غیرعضو
سلام من کد بورسی رو دریافت کردم الآن نمیدونم باید چکار کنم هر کد و رمزی میزنم میگه نام کاربری رمز عبور شما اشتباه میباشد.
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #35
باسلام وسپاس فراوان از پاسخگویی شما
من هفته قبل همه مراحل احراز هویت وافتتاح حساب درکارگزاری مفید و انجام دادم وکد بورسی دریافت نشد .باتوجه به اشغال بودن خطوط پشتیبانی بالاخره بعد ازچند روز موفق شدم تماس بگیرم که گفتند ازطریق ربات هوشمند درخواست پیگیری ارسال بشه وتماس گرفتم مجددا گفتند ظرف یکی دور روز جاری کد ارسال میشه ولی متاسفانه با گذشت نزدیک به یک هفته ازمراجعه به پیشخوان وانجام همه مراحل وچندین روز از پیگیری ازطریق پشتیبانی، هنوز کد ارسال نشده است.ممنون اگر راهنمایی بفرمایید
با سلام و احترام
در این چندروز همه ی کارگزاری ها با عرضه اولیه ها و مشکلات ان دستوپنجه نرم میکنند.
لذا شما مجددا ایمیلی که هنگام ثبتنام وارد کردهاید را چک بفرمایید شاید در پوشه ی اسپم شما کد ارسال شده باشد.
اکثرا 24ساعت بعد کدبورسی و مشخصات ورود ارسال میشه.
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #36

مرضیه

کاربر غیرعضو
سلام. از کجا بدونم سفارش من ثبت شده و نحوه حذف سفارش در مفید پلاس چجوریه ؟ الان من دوتا درخواست دارم یکی خودم ثبت کردم یکی کارگزارم که برای کارگزار در وضعیت نوشته خطای 15
یعنی چی ؟ باید چیکار کنم ؟
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #38
سلام

در سامانه انلاین پلاس به نشانی : https://onlineplus.mofidonline.com/ وارد شوید
سپس طبق عکس کارکنید.
اگر دوسفارش ثبت شده یکی را حذف کنید با علامت ایکون ضربدر قرمز
d.PNG
 

حمید

کاربر غیرعضو
سلام خسته نباشید ببخشید من احراز هویت کردم و کد بورسی رو هم فرستادن ولی نمیتونم وارد بشم اخطار کد ملی ثبت نشده میده چیکار کنم مرسی
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
  • شروع کننده موضوع
  • #40
سلام خسته نباشید ببخشید من احراز هویت کردم و کد بورسی رو هم فرستادن ولی نمیتونم وارد بشم اخطار کد ملی ثبت نشده میده چیکار کنم مرسی

سلام ممنونم
چند ساعت دیگه مجدد تلاش کنید

اگر رفع نشد شنبه باشماره 0218700 تماس بگیرید
 
  • برچسب ها
    سرویس چت آنلاین کارگزاری مفید سرویس چت انلاین کارگزاری مفید سفارش خرید با خطا مواجه شد. orderstatev4_1 چت آنلاین کارگزاری چت آنلاین کارگزاری مفید چت مفید چت کارگزاری مفید
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا