سروش خونانی آقا زاده کودک آزار کیست؟ + علت دستگیری

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فیلم کودک آزاری فردی به نام سروش خونانی که کودکان کار را به یک اقدام زشت واداشته و سپس از آنها فیلمبرداری می کند در اینستاگرام توسط شاهین صمدپور منتشر شد و از مردم خواست که این فرد را پیدا کنند.

سروش خونانی در اقدامی وقیحانه از دو تن از کودکان کار درخواست می کرد که اندام تناسلی خود را درآورده و در جلوی دوربین برقصند.

شاهین صمدپور با انتشار استوری نوشت :

تجاوز




این آقا را با نام سروش خونانی در یک ویدئوی بسیار تلخ برای شوخی و سرگرمی خودش و دوستان بی شرافت تر از خودش بچه های کار و مجبور می کنه شلوارشونو پایین بکشن و فیلم میگیره و در صفحه اش به اشتراک میزاره..

روزنامه خراسان: انتشار ویدئوی آزار جنسی کودک، کافی بود تا بفهمیم گویا برای کودکان کار زجر و درد کار کردن در هوای سرد کافی نیست و باید انواع دیگری از شکنجه را هم تجربه کنند!

این که یک نفر با ماشین لاکچری برای جمع کردن لایک به این آزار دست بزند، فقط نشان دهنده سقوط انسانیت است. انتشار این ویدئو واکنش های زیادی را از سوی کاربران فضای مجازی در پی داشت.

کاربری در این رابطه نوشت: «ای کاش عده ای به جای استفاده از ماشین و لباس مارک، برند انسانیت به تن می کردند و با انسانیت شون لایک می گرفتند!»

کاربر دیگری هم نوشت: «‌فروپاشی‌ها پله پله داره پیش میره: اجتماع، اقتصاد، امنیت، اخلاق، انسانیت و فقط همین سقوط است که حقیقته !»



عذرخواهی سروش خونانی

فرد منتشرکننده ویدئوی رفتار غیراخلاقی با کودک کار با انتشار پیامی ضمن ابراز پشیمانی، عذرخواهی کرد.

.
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی سروش خونانی بیوگرافی سروش خونانی آقا زاده سروش خونانی سروش خونانی آقا زاده علت دستگیری سروش خونانی فیلم سروش خونانی قضیه سروش خونانی
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا