سردار سلیمانی در صف نماز ابوبکر بغدادی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
سردار سلیمانی در صف نماز ابوبکر بغدادی ، را از سایت همیار خاص ببینید

سردار سلیمانی در صف نماز ابوبکر بغدادی.png

سردار سلیمانی در نماز جمعه رهبرداعش

ابوبکر بغدادی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: ما اگر سردار سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی آن را در آتش خواهیم سوزاند و گفته می‌شود جواب سردار سلیمانی در واکنش به این موضوع بدین شرح بوده است: " آقای بغدادی! زمانی که این حرف را می زدی بنده روبروی شما در صف سوم، بین جمعیت نشسته بودم! "



خبر ناگوار سردار سلیمانی برای صهیونیست‌ها

در اردببهشت 92 خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک منبع نزدیک و مطلع از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت: رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.
این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است: همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.


زندگینامه قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی و دورافتاده قنات ملک در استان کرمان به دنیا آمد. وی در 12 سالگی، پس از پایان تحصیـلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد.چندی بعد به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان سال‌ها نیز فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کرد. وی پس از پیروزی انقلاب، به عضویت مجموعه «سپاه افتخاری» که به وسیله پدر شهید قاضی تاسیس شده بود، درآمد.



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    ابوبکر بغدادی فیلم سردار سلیمانی در نماز جمعه داعش تصاویر سردار سلیمانی در صف نماز داعش عکس سردار سلیمانی در سخنرانی ابوبکر بغدادی عکس سردار سلیمانی در صف سوم داعش فیلم سردار سلیمانی در سخنرانی ابوبکر بغدادی فیلم سردار سلیمانی در نماز جمعه داعش اپارات فیلم نماز خواندن سردار سلیمانی پشت سر ابوبکر بغدادی ویدیو سردار سلیمانی در نماز جمعه داعش
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا