ستیلا یعنی چه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
ستیلا یعنی چه ، را در همیارخاص بخوانید

انتخاب اسم دخترانه با حروف الفبا​


ستاره | سرویس مادر و کودک – در میان اسامی دلنشین دخترانه، ستیلا یک اسم دخترانه پنج حرفی، خوش آوا با فراوانی بسیار کم در سازمان ثبت احوال است. در این مطلب، معنی اسم ستیلا، ریشه، فراوانی و سایر اسم‌های مشابه آن را بررسی می‌کنیم.

معنی اسم ستیلا​


معنی اسم ستیلا se ilā (در اعلام) “نام دختر حضرت موسی کاظم (ع)، از القاب حضرت مریم سلام الله علیها” به معنای “بانوی بزرگوار و گرامی”، ذکر شده است.

اسم‌های مشابه​


اسم‌های پسرانه مشابه سِتیلا

سورن، سورنا، سورین، سومان، ساشا، سامیار

اسم‌های دخترانه مشابه سِتیلا

سونیا، سوفیا، سوره، سوریا، سوزان، سولماز، سولینا، سومیا، سوژا، سوگل، سوگند، سویل، سوین، سوما، سلین، سودا

ابجد اسم سِتیلا​

متن و عکس نوشته اسم سِتیلا​


سِتیلا عزیزم؛ دخترم؛

تو بهترین هدیه خدا به ما هستی. تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب مرا از شوق لرزاندی و خدا را با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی…

❋✿❋❋❋❋✿❋❋❋✿❋

سِتیلا من؛ بهار زیبای من،

دخترکم می‌خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم. به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم…

سِتیلا جان؛

سخن آخر

اسم ستیلا دارای فروانی کم بوده و برای افرادی که خاص بودن نام برای آن‌ها اهمیت بسزایی دارد گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این اسم یکی از اسامی دخترانه ختم شده به حرف الف است که علاوه بر خوش آوا بودن، معنای مناسبی دارد. اگر به دنبال سایر اسامی دخترانه هستید، می‌توانید با بیش از ۳۰۰ اسم دخترانه خاص نیز در ستاره آشنا شوید. نظر شما در مورد اسم سِتیلا چیست؟ آیا این اسم را برای نامگذاری فرزند خود می‌پسندید؟ چه اسامی دیگری می‌شناسید که به این اسم شبیه باشند؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.


ستیلا یعنی چه​


عنوان : ستیلا یعنی چه


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا