سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام ، را از سایت همیار خاص ببینید


روش تشخیص فالوور فیک با بررسی پست ها
در صورتی که به یک پیج وارد شدید و دیدید تاریخ آخرین پستی که گذاشته برای سال گذشته است و در عین حال ۵۰۰K فالوور دارد , به این نتیجه می رسیم که فالوور های پیج فیک می باشند.
در صورتی هم که دیدید که از محتواهای تکراری و بدون هیچگونه جذابیتی برای پیج خود استفاده کرده و در عین حال ۶۰۰K فالوور دارد می توانید به این نکته برسید که فالوور های این پیج واقعی نیستند.

روش تشخیص فالوور فیک با ID اینستاگرام و تصویر پروفایل
پیج هایی که دارای آیدی نامتناسب با پیج هستند و یا از عکس های نامربوط برای پیجشان استفاده می کنند و یا پیج هایی که عکس پروفایل ندارند , و فالوورهاب چند صد هزارتایی دارند جزء پیج هایی محسوب می شوند که فالوور فیک دارند.

روش تشخیص فالوور فیک با بررسی فالوور های پیج
شما می توانید به صورت رندوم فالوور های پیج را رصد کنید در صورتی که در میان فالوورها پیج های عربی و خارجی و یا پیج های بدون عکس و یا با آیدی های عجیب و غریب دیدید حتما به این نکته پی ببرید که این پیج دارای فالوور های فیک می باشد.
همچنین اصلا طبیعی نیست که تعداد فالوور ها و فالوویینگ ها با هم برابر باشد …
به عنوان مثال مگر می شود ۱ میلیون فالوور داشته باشید و در عین حال ۱ میلیون هم فالووینگ!!!!!
یکی از ترفندهای جدید اضافه کردن فالوور واقعی ایرانی می باشد ! که خود این موضوع دو حالت دارد.

روش تشخیص فالوور فیک با کامنت های پیج
درصورتی که در میان کامت های پیج مورد نظرتان کامنت های تکراری و یا کامنت هایی ماند بسیار عالی , ممنون و کامنت هایی از این قبیل دیدید بدانید که این پیج فالوور های فیک دارد.
و برای اینکه تابلو نشود کامنت رندوم خریداری کردند که بگویند که مثلا پیج ما کلی هم کامنت دارد و … ?

روش تشخیص فالوور فیک با بررسی لایک ها و کامنت های پیج
در صورتی ک به فالوور های یک پیج مشکوک بودید منتظر شوید تا پست جدید بگذارد.
اگر دیدید که در ساعات اولیه تعداد لایک ها کم است و به یکباره تعداد زیادی لایک و یا کامنت تکراری به پست اضافه شد و بعد از آن تعداد لایک ها و کامنتها تقریبا ثابت ماند بدانید که این پیج قطعا فالوور فیک دارد.
این مورد هم دو حالت دارد .
حتی می شود لایک ایرانی خرید
و یا می شود لایک خارجی خرید کرد که می تونید با بررسی رندوم لایک ها به این موضوع پی ببرید .

نتیجه گیری :
در نهایت این را بدانید که به هر پیج با هر تعداد فالووری اعتماد نکنید.
قبل از آن به همین چندتا نکته کوچیک دقت کنید تا بتونید یک پیج با فالوور واقعی پیدا کنید.
به این نکته هم دقت کنید پیج هایی که مرتب با مخاطبینشون در تعامل هستند و محتواهای جذاب , مرتبط و منظم در بازه ها زمانی مناسب می ذارند و تعداد لایک ها حداقل ۳% کل تعداد فالوور هایشان است می تواند نشانه یک پیج با فالوور ولقعی باشد.
در انتها یکی از راه هایی که می توانی مطمئن باشید حتی یک فالوور فیک هم به پیجتان اضافه نمی شود استفاده از ربات اینستاگرام می باشد.
که قطعا خودتون آشنا هستید !



معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

اعتماد سازی برای کاربران

شبکه‌های اجتماعی اگرچه مجازی هستند اما در آن باید اعتمادسازی انجام شود! در واقع در این فضای مجازی، کاربران کاملاً واقعی هستند و باید بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید. هنگامی که شما فالوور فیک خریداری می‌کنید، تعداد لایک و دنبال‌کنندگان شما تناسب ندارند و این کاربران خرید سریع متوجه این مسئله می‌شوند. هنگامی که کاربر متوجه فالوورهای فیک صفحه شما بشود، نمی‌تواند به شما اعتماد کند و حس خوبی نسبت به صفحه شما نخواهد داشت. در اینصورت حتی اگر پست‌ها و محصول بسیار خوبی داشته باشید، کاربران به آن اهمیت نمی‌دهند و از کسب‌وکار شما محصول یا خدماتی را خریداری نمی‌کنند. در واقع فالوورهای شما نباید حس کنند که قصد فریب دادن آنها را دارید و دید مثبت آنها از بین برود!

اگر مدیریت چنین صفحه‌ای را بر عهده دارید، همین الان فالوورهای فیک صفحه خود را حذف کنید و با یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام و تولید پست‌های تاثیرگذار دنبال‌کنندگان واقعی جمع‌آوری کنید؛. هر چقدر اعتماد کاربران به صفحه کسب‌وکارتان بیشتر باشد، آنها راحت‌تر از شما خرید می‌کنند و درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

فالوور فیک نیازمند خرید لایک است!
یکی از اهداف جذب فالوور، نمایش پست‌های صفحه به کاربران است؛ نمایش پست‌های صفحه به کاربران سبب افزایش لایک و کامنت‌های صفحه می‌شود! اگر فالوور فیک خریداری کنید، در واقع هویت‌های جعلی در صفحه شما وجود دارند که لایک یا کامنت از آنها نمی‌بینید! در واقع فالوور فیک تنها تعداد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد اما تاثیری در تعداد لایک و کامنت ندارد. بنابراین شما برای واقعی جلوه دادن فالوورهای خود باید لایک فیک خریداری کنید و این یعنی باید هزینه اضافی بابت خرید لایک کنید. از طرفی هدف تنها افزایش لایک‌های یک پست نیست و اگر مدیریت یک کسب‌وکار را برعهده دارید،

هدف شما تبدیل کاربران به مشتری است. بنابراین خرید فالوور فیک نه تنها سودآوری برای شما ندارد، بلکه دائماً باید برای لایک‌های فیک هم هزینه کنید و این موارد هزینه‌های اضافی کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد.

نرخ تبدیل فالوورهای فیک پایین نیست، صفر است!
هدف کسب‌وکارها از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی افزایش نرخ تبدیل و افزایش مشتریان است؛ در واقع آنها می‌خواهند کاربران صفحه خود را به مشتریان کسب‌وکارشان تبدیل تبدیل کنند. خرید فالوور فیک نرخ تبدیل پایینی ندارد، بلکه نرخ تبدیل این دسته از دنبال‌کنندگان شما صفر است؛

یعنی نه تنها لایک یا کامنتی برای شما نمی‌گذارند، بلکه خریدی هم از شما ندارند! باتوجه به اینکه فالوورهای فیک هویت‌های واقعی نیستند، انتظاری هم از خرید آنها وجود ندارد. مسئله دیگر نرخ بازگشت سرمایه است؛ یعنی هرچقدر هزینه می‌کنید، باید علاوه بر بازگشت سرمایه اولیه، سودآوری خوبی نیز برای شما داشته باشد که فالوورهای فیک چنین قابلیتی ندارند.

حذف صفحات جعلی و دارای فالوور فیک توسط اینستاگرام
اینستاگرام الگوریتم‌های خود را دارد و به فکر کاربران است! الگوریتم‌های اینستاگرام دائماً در حال بررسی صفحات هستند و اگر یک صفحه فالوورهای فعالی نداشته باشد و تعداد آن‌ها زیاد باشد، آن صفحه را بلاک یا حذف می‌کند. حال اگر آن صفحات تعدادی فالوور فعال داشته باشد و سایر فالوورها فیک باشند، آن صفحه با حذف شدن باید دوباره فعالیت خود را آغاز کند و فالوورهای واقعی خود را هم از دست می‌دهد! مثلاً اگر صفحه‌ای ۵K فالوور فعال داشته باشد اما ۵۰۰K فالوور فیک داشته باشد، احتمال آنکه اینستاگرام صفحه را حذف کند، زیاد است.

اینستاگرام فالوورهای غیرفعال را حذف می‌کند.
اینستاگرام جدیداً الگوریتم خود را آپدیت کرده است و فالوورهایی که پست‌های شما را لایک نمی‌کنند، حذف می‌کند! به عبارت دیگر اینستاگرام کاربرانی را که هیچ عکس‌العملی در صفحه شما ندارند را به عنوان فالوور غیرفعال به حساب می‌آورد و آنها را حذف می‌کند. بنابراین حتی اگر صفحه شما شامل مورد ۴ (حذف یا بلاک شدن صفحه) نشود، فالوورهای فیک شما حذف خواهند شد و تنها هزینه اضافی برای خرید فالوور فیک کرده‌اید.



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    آنالیز فالوور های اینستاگرام برنامه تشخیص فالوور فیک برنامه حذف فالوور در اینستاگرام برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام تست فالوور فیک اینستاگرام تشخیص پیج فیک در اینستاگرام سایت فالوور چک فیک فالوور سنج انلاین
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا