سامانتا جانسون

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
سامانتا جانسون ، را در همیارخاص بخوانید

سامانتا جانسون فوتبالیست زن آمریکایی عکس​

سامانتا جانسون فوتبالیست زن آمریکایی​


در جهان ۲ سامانتا جانسون معروف وجود دارد.

سامانتا «سم» تیلور-جانسون Sam Taylo -Joh so (با نام دوشیزگی تیلور-وود و زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۶۹) کارگردان، عکاس و هنرمند انگلیسی است. کارگردانی را در سال ۲۰۰۹ با فیلم پسر هیچ‌کجا آغاز کرد. او با بازیگر انگلیسی، آرون تیلور-جانسون ازدواج کرده‌است.

تیلور-وود بر دو سرطان غالب شده‌است. در دسامبر ۱۹۹۷، در ۳۰ سالگی، به سرطان روده بزرگ دچار شد و اگرچه دیر تشخیص داده شد ولی مورد درمان قرار گرفت. سه سال بعد، در سال ۲۰۰۰، دچار سرطان سینه شد.

او یوگا و مدیتیشن کار می‌کند و می‌گوید «بدون مدیتیشنی که انجام می‌دهم، نمی‌توانستم زنده بمانم. فکر می‌کنم این چیزی است که مرا قادر ساخته با جنون مقابله کنم.»

همسر و فرزندان سامانتا تیلور-جانسون​


تیلور-وود با سوداگر هنری، جی جاپلینگ، در سال ۱۹۹۷ ازدواج کرد. آنها دو دختر دارند: آنجلیکا (متولد ژوئن ۱۹۹۷) و جسی فینیکس (متولد نوامبر ۲۰۰۵). در سپتامبر ۲۰۰۸، تیلور-وود و جاپلینگ اعلام کردند که دوستانه و بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند.

تیلور-وود در سال ۲۰۰۹ آرون تیلور-جانسون را ملاقات کرد و باهم وارد رابطه ای شدند. این زوج در اکتبر ۲۰۰۹، نامزدی خود را اعلام کردند و در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲ ازدواج کردند. بعد از این نام سم، به سم تیلور-جانسون تبدیل شد. این زوج دو دختر دارند: ویلدا ری (متولد ۷ ژوئیه ۲۰۱۰) و رمی هیرو (متولد ۱۸ ژانویه ۲۰۱۲).

سامانتا جانسون مجری قرعه کشی جام جهانی​


سامانتا جانسون Sama ha Ma el Joh so متولد ۱۹۹۱ در آمریکاست.


سامانتا جانسون​


عنوان : سامانتا جانسون


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا