زنگ طلایی عصر جدید یعنی چه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
زنگ طلایی عصر جدید یعنی چه ، را در همیارخاص بخوانید

کارت طلایی عصر جدید چیست؟​


کارت طلایی عصر جدید چیست؟

کارت طلایی عصر جدیدبرنامه عصر جدید که مدتی است به تهیه کنندگی احسان علیخانی روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، برنامه ای است که با رویکرد استعداد یابی ساخته شده است و الگوی اصلی خود را از امریکن گاد تلنت و برنامه های مشابه دیگر که سالهاست در برخی کشورها اجرا می شود گرفته است. در این برنامه هر شب افرادی که از داوران مسابقه بیش از ۲ چراغ آبی دریافت کرده اند، و یا با دریافت ۲ چراغ آبی، نظر مثبت تماشاگران را کسب کرده اند به فینال همان شب راه پیدا می کنند. در فینال هر شب، داوران از میان افراد حاضر در فینال یک نفر (یا یک گروه) را برای رفتن به مرحله ی بعدی انتخاب می کنند و بقیه افراد حاضر در فینال منتظر رای مردم در اپلیکیشن روبیکا می شوند.

همچنین بخوانید : مجری عصر جدید کیست؟

اما در این میان به جز این دو نفر (یا دو گروه) شانس دیگری هم وجود دارد و آن کارت طلایی عصر جدید است. داوران عصر جدید هر کدام در این مرحله ۳ کارت طلایی دارند که مجموعا ۱۲ کارت است. این کارت طلایی به این معناست که یکی از داوران از اعتبار خود برای استعداد یک نفر (یا گروه) خرج می کند.یعنی آن شخص توسط ۴ داور برای رفتن به مرحله ی بالا انتخاب نشده، اما یکی از داوران می خواهد به او شانس حضور در مرحله ی بعد را بدهد. بدین شکل شخص یا گروهی که کارت طلایی عصر جدید را دریافت می کند، مانند نفر اول اجازه ی رفتن به مرحله ی بعدی را می گیرد و از بخش انتظار برای آرای مردمی خارج می شود.

در موج باز بخوانیم:

زنگ‌های طلایی عصر جدید برای چه کسانی به صدا درآمد​


دوات آنلاین-یک شنبه شب چهاردهمین قسمت عصر جدید پخش شد و آریا عظیمی‌نژاد زنگ طلایی‌اش را به صدا درآورد. پیش از او امین حیایی، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی زنگ طلایی خود را به صدا درآورده و یک شعبده‌باز و دو استعداد در حوزه ورزش را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی، انتخاب کرده بودند.

زنگ طلایی امین حیایی برای جوان شعبده باز​


امین حیایی اولین داوری بود که زنگ طلایی‌اش را در قسمت سوم به صدا درآورد. رضا پورجوان با استفاده از بازی با کارت‌ موفق شد رای مثبت داوران را دریافت و با سرعت و تسلطش، امین حیایی را برای زدن زنگ طلایی متقاعد کند. عده‌ای از مخاطبان به اقدام حیایی واکنش مثبتی نشان دادند و معتقد بودند زنگ طلایی برای این شرکت‌کننده مناسب بوده و عده‌ای دیگر هم معتقد بودند که این فرصت باید در اختیار استعداد دیگری قرار می‌گرفت.

سیدبشیر حسینی گروه فرشتگان نینجا را انتخاب کرد​


بشیر حسینی پس از امین حیایی، زنگ طلایی را برای گروه فرشتگان نینجا به صدا درآورد. این گروه که اجرایی تقریبا مشابه گروه «دختران نینجا» در سری اول مسابقه داشتند، موفق شدند رای سفید داوران را از آن خود کنند. پس از پایان اجرا زمانی که بشیر حسینی متوجه شد اعضای گروه سن کمی دارند، تصمیم گرفت زنگ طلایی را به صدا دربیاورد. مخاطبان که اجرای این گروه را پسندیده بودند، اقدام حسینی را به‌جا و درست دانستند.

زنگ طلایی رویا نونهالی برای گروه ستاره هشتم​


رویا نونهالی نیز مانند بشیر حسینی، فرصت صعود به مرحله نیمه‌نهایی را در اختیار گروه ستاره هشتم گذاشت. این گروه که متشکل از دختران ورزشکار بود، موفق شدند با اجرای جذابی که داشتند، رای سفید داوران را کسب کنند. رویا نونهالی که معمولا توجه ویژه‌ای به شرکت‌کنندگان خانم دارد، زنگ طلایی را برای این گروه به صدا درآورد. عده‌ای از مخاطبان که این اجرا را در سطح اجراهای معمولی دیگر دانسته بودند، به تصمیم رویا نونهالی واکنش منفی نشان دادند.

آریا عظیمی ‌نژاد زنگ طلایی را برای دختر ۹ ساله به صدا درآورد​


شاید پیش از این تصور می‌شد، آریا عظیمی‌نژاد زنگ طلایی را برای یک استعداد در حوزه خوانندگی یا موسیقی به صدا دربیاورد، اما یک شنبه شب اجرای خوب اسرا جلیلیان باعث شد، این داور که درلحظات پایانی اجرا رای سفید را به او داده بود، اسرا را به نیمه‌نهایی بفرستد. این شرکت‌کننده ۹ ساله نقش کودک کار را بازی کرد و استعداد بازیگری‌اش را به نمایش گذاشت. تصمیم آریا عظیمی‌نژاد مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است و اکثریت آن‌ها زنگ طلایی را حق این دختر نوجوان دانسته‌اند.

منبع: روزنامه خراسان


زنگ طلایی عصر جدید یعنی چه​


عنوان : زنگ طلایی عصر جدید یعنی چه


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا