زمان قرعه کشی جام جهانی قطر

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
زمان قرعه کشی جام جهانی قطر ، را در همیارخاص بخوانید

اعلام زمان رسمی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲​


قرعه‌کشی جام جهانی قطر در یک آوریل ۲۰۲۲ انجام خواهد شد تا هم تیم ها حریفان خود را بشناسند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قاره آسیا و در کشور قطر برگزار خواهد شد.

مسئولان برگزاری این رقابت ها زمان دقیق قرعه کشی را اعلام کردند.

به این ترتیب قرعه کشی این رقابت بزرگ در اول آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات​


اگه ایران سعود کنه با اسپانیا و آرژانتین و لابد برزیل هم گروه میشه
😂
🤣
🤣
🤣
🤣


ما که ۹۹.۹ ما صعود می‌کنیم

نه اسپانیا بازیکن ها ی خوبش رفتن . احتمالا ایران با فرانسه آرژانتین و برزیل هم گروه میشه.
😂
😂
😂
😂


اگه اسکوچیچ بره احتمال صعود از گروه تو جام جهانی زیاد میشه احتمالا هم با تیمای آلمان ، الجزایر همگروه بشه

ایران صعود کرده ولی تو از لحاظ املایی سقوط کردی

حیف رونالدو نره ب خدا…. یک دقیقه غفلت باعث شد از صربستان بخوره

الان ما داریم درباره صعود ایران به جام جهانی که خوشبختانه صعود کرد داریم راجب اون صحبت می کنیم تد داری درباره پرتغال که با صربستان باخت رو میگی؟
😂
😂
😂
تو دیگه کی هستی
😂
😂


صربستان ی تیم بسیار قابل احترامه ک فوتبال بلدن و جلو پرتغال فوق العاده بددن بی هیچ حرف و حدیثی

ایران با تیم های مراکش پرتقال ارژانتین هم گروه هستش

اگه ایران بلژیک مصر صربستان باهم بیفتند خیلی ایده‌آل میشه

ایران قوی نیست فقط بلد امارات ،عراق ببره به برزیل میرسه گزارشگره میگه انشاااع ساله دیگه بعد سال دیگه میبازی

ایران همچین هم ضعیف نیست امسال هر چقدر هم با گروه سخت بیفتیم باز هم صعود میکنیم

دقیقا

فک کن ایران با فرانسه .آلمان و ایتالیا بیفته
🤣
🤣


طبق سیدبندی امکان نداره

نه عزیزم تو هر گروه از یه قاره کشور میاد یکی از آسیا یکی از اروپا یکی از آفریقا. و یکی هم از قاره آمریکا میاد

امسال با انگلیس و هلند هم گروهیم

از کجا میدونی ؟

هر چند ما خوشحال می شیم ایران به جام جهانی صعود کنه ولی چه فایده ایران می بازی میاد مثل جام جهانی قبلی فکر کن ایران برنده بشه بریم فینال اون بازی رو ببریم بعد علیرضا جهانبخش جام را بر سر بگیره خلاصه خودمان را خوشحال و شاد نکنیم

ایران با المان و قطر و انگلیس هم گروه میشه

ایران با مصرو اروگوئه و دانمارک

ما صعود میکنیم جام جهانی ولی میریم که فقط ۳۲ تا تیم تشکیل شه یا برای قهرمانی؟

خدا کنه تو یه گروه آسون بیفتیم و بلا خره صعود کنیم و تیممون رو تو مراحل حذفی هم ببینیم

ایران درخشش خوبی در این دوره خواهد داشت

ايران چه ببره چه ببازه همیشه برای ما قهرمانه جانم فدای ایران

ایران میره جام جهانی می ره فیفا ۲۰۲۲بعد برمیگرده… از ما گفته

قطعا ایران از گروه خودش میاد بالا بی شک

احتمالا یک تیم از آمریکای لاتین با ایران همگروه باشه

خیلی خوب است کجام جهانی دیگری در پیش داریم

اختصاصی از دوحه قطر​

پوشش لحظه به لحظه قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲​


علی دایی اسطوره فوتبال ایران در کنار کافو و ماتئوس قهرمانان سابق جام جهانی، قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد.

به گزارش ورزش سه از زمانی که فیفا اعلام کرد روز اول آپریل مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه برگزار خواهد شد، تمام کشورهای درگیر در مسابقات انتخابی جام جهانی امیدوار بودند تا این رویداد برای آنها هم از اهمیت برخوردار باشد. با مسجل شدن صعود ایران به جام جهانی، مهم‌ترین خبر ممکن برای فوتبال ایران، قرعه‌کشی مسابقات محسوب می‌شود. مراسمی که از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه در مرکز همایش‌های دوحه قطر آغاز خواهد شد و تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی به همراه تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف رقبای خود را خواهند شناخت.ورزش سه به عنوان بزرگ‌ترین رسانه ورزشی کشور برای پوشش این مراسم تیم رسانه‌ای خودش را از روز دوشنبه به قطر اعزام کرده تا تمامی اخبار و تصاویر این مراسم را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به اطلاع شما مخاطبان گرامی برساند.

۱۷:۳۳ – نخستین تصاویر از علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در دوحه، دو اسطوره فوتبال ایران که میهمانان ایرانی فیفا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خواهند بود.

۱۷:۳۰ – ماجدی و کامرانی‌فر بعد از پایان کنگره فیفا به کمپ الریان رفتند؛ کمپی که قرار است محل اسکان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

۱۶:۴۵ – اینفانتینو در نشست خبری پس از کنگره ۷۲ فیفا: نزدیک شدن مردم و دنیای عرب و خاورمیانه به یکدیگر میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

۱۶:۲۷ – کنفرانس مطبوعاتی اینفانیتنو بعد از کنگره ۷۲ آغاز شد.

۱۵:۲۸ – محل برگزاری کنفرانس خبری اینفانتینو برای کنفرانس خبری او پس از پایان مراسم کنگره آماده شده است

۱۵:۱۵ – برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا رکوردداران حضور متوالی در جام جهانی هستند.

۱۵:۰۹ – در ساخت استادیوم ۹۷۴ دوحه که با ظرفیت ۴۰ هزار نفری میزبان هفت مسابقه در جام جهانی خواهد بود، از کانتینرهای کشتی‌های باربری استفاده شده است.

۱۵:۰۰ – میرشاد ماجدی سرپرست، حسن کامرانی‌فر دبیرکل و حمیرا اسدی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران در هفتاد و دومین کنگره فیفا در قطر حاضر بودند.

۱۴:۴۰- بعد از صحبت‌های اینفانتینو، کلیپی از فعالیت‌های فوتبالی سه سال گذشته در دوره کرونا پخش شد و سپس ویدیویی از الخاندرو دومینگس، نایب رئیس فیفا و رئیس بخش مالی این سازمان پخش شد که گزارشی از وضعیت مالی فیفا در دوره کرونا ارائه داد.

۱۴:۰۵ – صفحه لوکیا با انتشار یک لاین‌آپ از ستارگان بزرگی که در جام جهانی حاضر نخواهند بود رونمایی کرد.

۱۴:۰۳ – اینفانتینو در بخشی احساسی از صحبت‌هایش گفت: لطفا لطفا به جنگ پایان بدهید، به خاطر فرزندان‌مان، به خاطر آینده‌مان. او تاکید کرد که کنگره فیفا خود اثباتی بر این مسئله است که همه ملت‌ها می‌توانند کنار هم بنشینند و صحبت کنند.

۱۳:۵۷ – بعد از رای‌گیری درباره مدت زمان و برنامه‌ریزی هفتاد و دومین کنگره، اینفانتینو پشت تریبون رفت و سخنرانی‌اش را آغاز کرد. او در ابتدا از اینکه بعد از سه سال کنگره با حضور همه اعضا به صورت حضوری برگزار می‌شود، ابراز خوشحالی کرد.سپس صحبت‌هایش را با اشاره به حمله نظامی روسیه به اوکراین ادامه داد و آن را چالش بعدی فوتبال بعد از کرونا دانست و اعلام که به قدرت فوتبال برای نزدیک کردن ملت‌ها باور دارد.

۱۳:۵۰ – فدراسیون فوتبال کنیا سومین کشوری بود که با ۱۹۸ رای اعضای کنگره ۷۲ فیفا تعلیق شد.

۱۳:۴۷ – رای‌گیری بعدی برای تعلیق فدراسیون فوتبال زیمبابوه بود که فدراسیون فوتبال این کشور هم با ۱۹۹ رای موافق تعلیق شد.

۱۳:۴۵ – در هفتاد و دومین کنگره فیفا برای تعلیق پاکستان رای‌گیری شد و با ۱۹۵ رای، فدراسیون فوتبال پاکستان معلق شد.

۱۳:۴۰ – با اعلام اینفانتینو رییس فیفا، نمایندگان تمامی کشورهای عضو از جمله سه کشور تعلیق شده پاکستان، ساحل عاج و نامیبیا در هفتاد و دومین کنگره فیفا حاضر هستند.

۱۳:۳۳ – همزمان با برگزاری کنگره ۷۲ فیفا در مرکز همایش‌های دوحه، در محوطه این مجموعه مضیف‌های مخصوص عربی برای استقبال از میهمانان فیفا در نظر گرفته شده است که نکته جالب در خصوص آن استفاده از فرش‌های نفیس و اسلیمی ایرانی برای این مراسم است.

۱۳:۲۵ – سخنران بعدی مراسم دکتر تِدروس، رئیس سازمان جهانی بهداشت بود تا گزارشی در مورد همکاری این سازمان با فیفا در دوره کرونا ارائه کند. پیش از شروع سخنرانی او، اینفانتینو در صحبتی کوتاه از تدروس تشکر و او را برادر عزیزم توصیف کرد.

۱۳:۱۵ – برای شروع رسمی کنگره، فاطمه سامورا اسامی همه اعضا را تک‌تک خوانده و حضور آنها در مراسم را تایید کرد.

۱۳:۱۳ – در بخش بعدی مراسم کنگره ۷۲ فیفا، اسامی چهره‌های فوتبالی که در دوران کرونا درگذشتند، روی نمایشگر بزرگ سالن به تصویر درآمد؛ از جمله مهرداد میناوند، علی انصاریان و علیرضا عزیزی از ایران. پایان‌بخش این قسمت، تصویر گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان بود که سال گذشته بر اثر ابتلا به زوال عقل درگذشت.

۱۳:۰۵ – در ابتدای مراسم کنگره فیفا، خالد بن خلیفه آل ثانی، نخست وزیر قطر در صحبت‌هایی به دلایل قطر برای برگزاری جام جهانی اشاره کرد و در ادامه اینفانتینو بعد از اهدا پیراهن شماره ۲۲ به او گفت که هرچند قطر کشور کوچکی است اما قلب‌های بزرگی این جام جهانی را برگزار می‌کنند.

۱۳:۰۰ – صفحه رسمی جام جهانی با انتشار یک اینفورگرافیک از تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از مخاطبان خودش خواست قرعه‌های مورد علاقه خودشان را اعلام کنند.

۱۲:۴۵ – هفتاد و دومین کنکره فیفا در مرکز همایش‌های دوحه آغاز شد.

۱۲:۳۰ – لوییز فیگو و دیوید بکهام، ستارگان بی‌بدیل فوتبال انگلیس و پرتغال به عنوان میهمانان فیفا وارد دوحه شده‌اند. پرتغال و انگلیس هر دو در سید یک قرار دارند.

۱۲:۲۵ – آنتونیو والنسیا کاپیتان پیشین منچستریونایتد و اسطوره فوتبال اکوادور برای مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حاضر شده است. اکوادور در سید چهارم قرار دارد.

۱۲:۱۶ – اکوادور، عربستان سعودی، غنا، کانادا و کامرون به همراه برنده پلی‌آف نیوزلند-کاستاریکا، برنده پلی‌آف نماینده آسیا- پرو و برنده پلی‌آف اروپا تیم‌های سید چهارم قرعه‌کشی خواهند بود.

۱۲:۱۴ – ایران، ژاپن، مراکش، صربستان، لهستان، کره جنوبی، سنگال و تونس تیم‌های تشکیل دهنده سید سوم قرعه‌کشی خواهند بود.

۱۲:۱۲ – تیم‌های هلند، دانمارک، آلمان، سوییس، اروگوئه، کرواسی، آمریکا و مکزیک در سید دوم قرعه‌کشی قرار می‌گیرند.

۱۲:۱۰ تیم‌های قطر، برزیل، بلژیک، فرانسه، آرژانتین، انگلستان، اسپانیا و پرتغال در سید یک قرعه‌کشی قرار دارند.

۱۱:۵۷ – با اعلام فیفا، لوتار ماتئوس (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)، بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی جی اوکوچا (نیجریه)، رباح ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) ۸ اسطوره‌ای هستند که قرعه‌کشی فردا را انجام خواهند داد. هم‌چنین جرمین جینس، کارلی لوید و سامانتا جانسن مجریان مراسم خواهند بود. در این بین، ماتئوس، کافو و کارلی لوید سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارند.

۱۱:۴۵ – بر اساس اعلام فیفا، علی دایی به همراه بزرگان دنیای فوتبال شامل کافو از برزیل، لوتار ماتئوس از آلمان، عادل احمد از قطر، بورا میلوتینوویچ از صربستان، جی جی اوکوچا از نیجریه، رباح ماجر از الجزایر و تیم کیهیل از استرالیا درمراسم قرعه‌کشی حضور خواهند داشت.

۱۱:۱۷ – با پیروزی ۰-۱ پاناما در مقابل کانادا، رویای حضور در سید سوم قرعه‌کشی برای کانادا بر باد رفت.

۱۱:۱۵ – با وجود برتری ۰-۲ برابر آمریکا، کاستاریکا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آمریکا، حریف نیوزلند در پلی‌آف شد.

۱۱:۱۰ – با پایان مسابقات انتخابی در منطقه امریکای شمالی، صعود تیم‌های آمریکا و مکزیک به جام جهانی قطعی شد.

۰۱:۲۰ – فدراسیون بین‌المللی فوتبال، در بیانیه‌ای اعلام کرد : ما اخبار نگران کننده در خصوص اینکه دیروز به زنان اجازه حضور در بازی شهر مشهد داده نشده را دریافت کرده‌ایم و از فدراسیون فوتبال ایران خواسته‌ایم تا در این خصوص توضیحات و اطلاعات بیشتری بدهند.

۰۱:۰۰- جورجو مارکتی، دبیرکل ایتالیایی یوفا در مصاحبه اختصاصی با ورزش سه گفت شایعات مربوط به حذف ایران از جام جهانی مربوط به کنفدراسیون آسیا است و من نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم.

۰۰:۵۰ – با اعلام فیفا تا کنون ۸۰۴۱۸۶ بلیت مسابقات جام جهانی در مرحله اول بلیت‌فروشی فیفا توسط تماشاگران خریداری شده است.

۰۰:۳۳ – مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران و نایب‌رییس کنفدراسیون آسیا در قطر حضور دارد و امروز در اجلاس AFC شرکت کرد.

۰۰:۳۰ – جلسه میرشاد ماجدی و جیانی اینفانتینو در دوحه یکی از مهم‌ترین دیدارهای دیپلماتیک تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که سرپرست فدراسیون فوتبال ایران باید به هرنحو ممکن تضامین لازم مورد نظر فیفا را بدهد تا خطری فوتبال ایران را تهدید نکند.

۰۰:۳۰ – با وجود اینکه جیانلوکا دی‌مارزیو خبرنگار معتبر ایتالیایی در توییتی احتمال حذف ایران از جام جهانی را مطرح کرده، اخباری که از قطر به دست ورزش سه رسیده این احتمال را رد می‌کند.

۰۰:۲۵ – دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران فردا برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی عازم دوحه می‌شود.

۰۰:۲۰ – علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و برانکو ایوانکوویچ، سه چهره مطرح تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، به دور از دید رسانه‌ها هم‌اکنون در قطر به سر می‌برند تا به عنوان میهمان فیفا در مراسم قرعه‌کشی حاضر باشند.

۰۰:۰۵ – ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از ابراز نگرانی گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در خصوص میزبانی قطر برای جام جهانی از او خواست در انتخاب کلماتش دقت کند!

۰۰:۰۰ – نیوزلند با برتری برابر جزایر سلیمان به عنوان نماینده اقیانوسیه به پلی‌آف نهایی برابر تیم چهارم منطقه آمریکای شمالی راه یافت.

۲۳:۳۰ – در قطر یک تور معرفی با ورزشگاه‌ها برای رسانه‌های حاضر در دوحه تدارک دیده شده که برای شروع، ورزشگاه احمد بن‌علی دوحه در منطقه الریان به رسانه‌ها معرفی شد. بخش VVIP این ورزشگاه پذیرای مقامات کشورها و میهمانان فیفا خواهد بود.

۲۳:۱۵ – تیم‌های پرتغال و آرژانتین در حالی در سید یک قرعه‌کشی جام جهانی قرار دارند که به عقیده بسیاری این آخرین شانس رونالدو و مسی، دو غول معاصر دنیای فوتبال برای رسیدن به قهرمانی جهان است.

۲۱:۱۶ – ماکسی رودریگوئز بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین به عنوان یکی از میهمانان فیفا برای برگزاری مراسم قرعه‌کشی وارد دوحه شده است.

۲۱:۱۰ – وبسایت سان‌اسپورت به صورت آزمایشی قرعه‌کشی جام جهانی را انجام داده که در آن ایران با بلژیک، کرواسی و کانادا هم‌گروه شده است.

۲۰:۵۶ – تا کنون صعود ۲۷ تیم به جام جهانی قطعی شده و بعد از برگزاری بازی‌های بامداد فردا در منطقه آمریکای شمالی، دو سهمیه مستقیم دیگر این منطقه هم مشخص می‌شود تا در مجموع نمایندگانی از ۳۷ کشور در قرعه‌کشی حاضر باشند.

۲۰:۴۸ – پرچم‌های کشورهایی که تا کنون صعود آنها به جام جهانی قطعی شده در برابر ساحل دوحه به اهتزاز درآمده است.

۲۰:۴۵ – فیفا امروز در مراسمی به طور رسمی از الرحله توپ رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که توسط آدیداس ساخته شده رونمایی کرد.

۲۰:۴۰ – فرودگاه شهر دوحه کاملا حال و هوای فوتبالی به خودش گرفته و برای استقبال از میهمانان و مقامات مدعو به مراسم فیفا آماده شده است.

۲۰:۳۷ – کارگران قطری در حال پیاده‌سازی آخرین دکورها و المان‌های تعبیه شده برای مرکز همایش‌ها هستند تا همه‌چیز برای برگزاری مراسم کنگره فیفا و قرعه‌کشی جام جهانی آماده شود.

۲۰:۳۵ – جیانی اینفانتینو رییس فیفا با حضور در مرکز همایش‌های دوحه از آخرین روند آماده‌سازی این مکان برای مراسم قرعه‌کشی بازدید کرد.

۲۰:۳۲ – زهرا هوادار منتخب ایرانی‌، در بین ۳۰ سوپرفن و میهمان فیفا در دوحه برای حضور در یک کلیپ هواداری تبلیغاتی برای جام جهانی قرار گرفته است.

۲۰:۳۰ – ماکت‌هایی از هشت استادیوم در نظر گرفته شده برای برگزاری بازی‌های جام جهانی در مرکز همایش‌های دوحه قرار داده شده و اطلاعات لازم در خصوص ورزشگاه‌ها ارائه شده است.

۲۰:۲۰- کانادا با برتری در بازی بامداد فردای خودش برابر پاناما وارد سید سوم قرعه‌کشی خواهد شد. در غیر این صورت تونس در سید سه و کانادا در سید چهار قرار خواهد گرفت.

۲۰:۱۵ – با توجه به اسامی که نام آنها از مرکز همایش‌های دوحه به گوش می‌رسد، صحبت از حضور جرمین جینس ستاره پیشین تاتنهام و تیم ملی انگلیس و مجری-کارشناس تلویزیون‌های بی‌تی و بی‌بی‌سی اسپورت انگلستان و سامانتا جانسن فوتبالیست زن آمریکایی تیم سایوکس فرانسه به عنوان مجریان مراسم قرعه‌کشی مطرح است.


زمان قرعه کشی جام جهانی قطر​


عنوان : زمان قرعه کشی جام جهانی قطر


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا