ریحانه پارسا از شغل جدیدش در ترکیه رونمایی کرد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
.

ریحانه پارسا که اخیرا در ترکیه زندگی می کند، با انتشار یک استوری آمادگی خود را برای انتشار تبلیغات در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.



www.Campec.Ir-Shohreh-Ghamar-69-450x563



ریحانه پارسا بازیگرجوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود. ازدواج ریحانه پارسا بامهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت به تازگی خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورد.پس از آن مهاجرت او و صحبت هایی مبنی بر رابطه ی او با پسر سفیر ایران.پویان مختاری و محسن افشانی حواشی او را افزایش داد.

ریحانه پارسا ، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

در این لایو اینستاگرامی که حدود 68 هزار بیننده داشت ریحانه پارسا از سابقه کشف حجابش در ایران خبر داد و گفت بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد.


منبع : RasadVarzeshi | همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    ادرس محل زندگی ریحانه پارسا در ترکیه شغل ریحانه پارسا در ترکیه شغل ریحانه پارسا در خارج شماره ریحانه پارسا در ترکیه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا