روند نزولی بورس در پی نزول قیمت دلار / گروه دارویی مورد توجه بازار سهام

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 1.5 درصدی به یک میلیون و 240 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد.

ارزش معاملات بازار سهام افت چشم‌گیری داشته است و امروز بعد از گذشت یک ساعت و نیم از معاملات بازار سهام ارزش معاملات به مقدار اندک 1800 میلیارد تومان رسیده بود و چنین رقم اندکی یکی از بی‌سابقه‌ترین ارقام در مدت اخیر بوده است.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد با ریزش قیمت ارز نمادهای بانکی و خودرویی مورد توجه بازار سهام قرار گیرند اما بعد از روند مثبت برخی از نمادهای این گروها در جریان معاملات دیروز بازار سهام امروز به دلیل فشار عرضه و جو هیجانی بازار این نمادها نیز روند نزولی پیدا کردند.

به نظر می‌رسد توجه بازار سهام عوض شده و صنایع برتر بورس امروز نمادهای دارویی بودند.

alt


نمادهای کساوه، سصفها، تیپیکو، فپنتا، دامین، خزر و شدوص بیشترین تاثیر مثبت بر افزایش ارزش بازار را داشته است همچنین نمادهای فملی، کگل، خودرو، وبملت، فولاد، پارس و شتران نمادهایی هستند که بیشترین تاثیر بر کاهش ارزش شاخص کل را داشته‌اند.

طبق پیش‌بینی کارشناسان شاخص کل بازاز سهام بین یک میلیون و 150 هزار واحد تا یک میلیون و 300 هزار واحد نوسان خواهد داشت تا زمانی که روند سهم‌های دلاری به تعادل برسد.

همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد غپینو به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شد و گروه کاشی و سرامیک نیز مانند دیروز روندی مثببت داشت.


منبع : تجارت نیوز | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا