روش استفاده از پودر موبر برای ناحیه تناسلی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
روش استفاده از پودر موبر برای ناحیه تناسلی ، را از سایت همیار خاص ببینید



طرز استفاده از پودر موبر
قبل از استفاده پوست را خشک کنید.
برای تهیه خمیر از آب نسبتا داغ استفاده کنید.
پودر موبر را به تدریج به آب اضافه کرده و مخلوط نسبتا غلیظی تهیه کنید. خمیر نباید رقیق و خیلی غلیظ باشد زیرا خاصیت و چسبندگی خود را از دست می دهد.
خمیر تهیه شده را مکان های مورد نظر مانند زیر بغل، دست و پا و یا ناحیه تناسلی به صورت لایه ای نازک بمالید.
پس از 5 تا 10 دقیقه با کاردک مخصوص روی پوست بکشید تا ببینید که موها جدا می شوند یا خیر.
پس از رفع موها از روی پوست، با آب ولرم باقیمانده مواد را از روی پوست پاک کنید.


فواید پودر موبر چیست؟
پودر موبر، نوره و پودر واجبی علاوه بر خاصیت رفع موهای زائد و ضد عفونی کنندگی است ، موجب کم شدن موهای بدن می شوند. از دیگر خواص پودر موبر میتوان به خاصیت لایه برداری و سفید کنندگی پوست اشاره کرد. فواید دیگر این موبرها عبارتند از:

پیشگیری و درمان خارش واژن
خارش ناحیه تناسلی و واژن یکی از مشکلاتی است که برخی از خانمها به آن مبتلا می شوند. این خارش اغلب به دلیل وجود قارچ و عفونت های قارچی در واژن و ناحیه تناسلی ایجاد می شود. پودر موبر یا نوره با تمیز کردن این نواحی تاثیر بسیاری در پیشگیری از خارش دارد.

جلوگیری از بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی
یکی از مسائل آزار دهنده برای خانمها بوی بد ناحیه تناسلی است که حتی موجب آزار همسر و در نتیجه سردی روابط جنسی میان آنها شود.عفونت در ناحیه تناسلی یکی از عوامل مهم در ایجاد بوی بد می باشد.

پودر موبر با تمیز کردن این ناحیه و پاک سازی آن از عفونت ها و عوامل ایجاد کننده عفونت، منجر به رفع بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی می شود. در صورت استفاده از موبر اگر بوی نامطبوع واژن از بین نرفت ممکن است دلیل دیگری برای این بوی نامطبوع وجود داشته باشد.



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    استفاده از پودر موبر در زمان پریود سوختگی ناحیه تناسلی با پودر موبر طرز استفاده از پودر موبر دپی عوارض پودر موبر عوارض پودر موبر برای دختر فیلم استفاده از واجبی برای ناحیه تناسلی فیلم استفاده از پودر موبر پودر موبر دپی برای ناحیه تناسلی نی نی سایت
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا