روز‌های رویایی در انتظار مهدی طارمی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
روز‌های رویایی در انتظار مهدی طارمی ::: اخبار ورزشی – ورزش – فوتبال – والیبال

891459_438.jpg


قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعتی پیش برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقیب خود را شناختند.

بر این اساس مقرر شد پورتو، نماینده پرتغال که در مرحله قبل شگفتی ساز شده بود و با حذف یوونتوس به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرده در این دوره به مصاف چلسی، تیم پرستاره لیگ جزیره برود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که در دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس چهره خبرساز تیمش بود و با زدن گل، گرفتن پنالتی و اخراج شدن از سوی داور مسابقه از چهره‌های تاثیرگذار دو دیدار بود حالا همراه تیمش باید مقابل ستارگان چلسی قرار بگیرد و چالش سختی با مدافعان سرشناس چلسی داشته باشد که این موضوع هم برای خود طارمی و هم برای فوتبالدوستان ایرانی اتفاق جذابی است.

این پایان راه نیست و پورتو با مهاجم ایرانی‌اش فرصت این را دارند تا با عبور از سد چلسی بار دیگر یک حریف سرشناس را از پیش رو برداشته و در صورت این اتفاق یک تقابل جذاب‌تر در نیمه نهایی انتظار این تیم را می‌کشد و آنهم برنده دیدار لیورپول – رئال مادرید، دو تیم فینالیست دو دوره قبل است که در هر دو حالت اتفاق جذابی رقم خواهد خورد.

طارمی و یارانش این فرصت را دارند تا هم مقابل چلسی پر ستاره به میدان بروند و هم در صورت برتری شانس خود را برای تقابل با لیورپول یا رئال مادرید بیازمایند.

طارمی که توانسته خودش را به جمع ایرانیانی که در لیگ قهرمانان اروپا گل زنی کردند اضافه کند در صورت چنین تقابلی فرصت گلزنی به بزرگترین تیم‌های دنیا را دارد و چه بسا مثل یوونتوس موفق به باز کردن دروازه تیم‌های مذکور شود.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار طارمی و یارانش است.



ایلنا



تاریخ و زمان انتشار : تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ – ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
درصورتی که این مطلب قوانین سایت و یا فضای مجازی را نقض کرده است میتوانید کد خبر: ۴۸۱۲۷۴ را برای ما جهت ویرایش و یا حذف این مطلب اطلاع دهید ( اطلاع میدم )
منبع : فرارو
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا