روزهای حیاتی برای بورس! / بازار سهام در روزهای بعد چه می‌شود؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
روزهای حیاتی برای بورس! / بازار سهام در روزهای بعد چه می‌شود؟ را در همیار خاص بخوانید


به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام عرضه بیشتر شد همچنین بازگشایی نمادهای فملی و شبندر باعث شد تا شاخص کل رشد کند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با کم شدن تقاضا در بازار سهام گفت: حجم و ارزش معاملات در بازار سهام کم و این نشان از کم‌عمق بودن بازار سهام است. از لحاظ تکنیکالی شاخص کل و برخی از سهم‌ها به مقاومت برخورد کردند که فکر می‌کنم معاملات چند روز آینده تقابل عرضه و تقاضا در بازار سهام است.

این کارشناس در ادامه گفت: هنوز ابهامات در بازار سهام وجود دارد. مسائلی مانند بودجه، مذاکرات و قیمت ارز هنوز مشخص نشده است و از این لحاظ باید به بازار سهام حق داد.

این کارشناس در رابطه با معاملات روزهای آینده گفت: امروز و فردا روزهای مهمی برای بازار سهام است اما باید حجم معاملات بیشتر شود و اگر بازار سهام بتواند مقاومت خود را بشکند تا محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رشد خواهیم داشت اما اگر این محدوده شکسته نشود شاخص کل در حوالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد تثبیت می‌شود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.


—–
منبع خبر tejaratnews است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید عنوان آنرا به شماره 50002015811781 پیامک کنید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا