رسید درخواست ارزش تحصیلی چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
رسید درخواست ارزش تحصیل | دریافت رسید درخواست ارزش تحصیلی | رسید تاییدیه تحصیلی | اس ام اس تاییدیه تحصیلی | چاپ تاییدیه تحصیلی,



سوال :

رسید درخواست ارزش تحصیلی چیست


پاسخ :

شما طبق این رسید تاییدیه تحصیلی میتوانید وضعیت در خواست تاییدیه تحصیلی خود را پیگیری کنید. برای این کار باید طبق مراحل زیر اقدام کنید.

ابتدا به سایت پیگیری وضعیت در خواست تاییدیه تحصیلی مراجعه کنید سپس :

پس از ورود به سایت :

می توانید با وارد کردن کد ملی یا شماره رهگیری وضعیت درخواستهای ارسالی خود را مشاهده نمایید. در پاسخ به پیگیری شما، چهار وضعیت ممکن است نمایش داده شود.

وضعیت ۱ ) ارسال به پیشخوان : در خواست شما به پیشخوان دولت ارسال شده است و حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وضعیت ۲ ) ارسال به منطقه : در خواست شما توسط پیشخوان دولت به اداره آموزش و پرورش منطقه فارغ التحصیلی شما ارسال شده است و میبایست منتظر تایید کارشناس اداره آموزش و پرورش باشید. که این مرحله در حالت عادی بین ۱۰ الی ۱۵ روزکاری زمان میبرد.

وضعیت ۳ ) رد شده : در خواست شما توسط اداره آموزش و پرورش منطقه فارغ التحصیلی شما رد شده است در این حالت میبایست با بخش پشتیبانی تماس گرفته و علت رد شدن آن را جویا شوید.

وضعیت ۴ ) پست شده : که مرحله اتمام کار است و در خواست شما توسط کارشناس اداره آموزش و پرورش منطقه غارغ التحصیلی شما تائید شده است و برگه تاییدیه تحصیلی شما در تاریخ مذکور برای دانشگاه یا سازمان استعلام گیرنده توسط پست سفارشی ارسال شده است.

قابل ذکر است که قسمت پیگیری سایت فقط مخصوص پیگیری وضعیت استعلام هایی است که فقط از طریق همین سایت ارسال شده است و در صورتی که قبلا برای استعلام مدرک تحصیلی خود حضورا به پیشخوان دولت مراجعه کرده اید جهت پیگیری وضعیت میبایست فقط به همان دفتر پیشخوان دولت مراجعه نمایید زیرا هر دفتری فقط به تاییدیه های ثبت شده توسط خودش دسترسی دارد.

-------------------------
1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.

3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.

-------------------------

تاییدیه تحصیلی چیست؟​


"تاییدیه تحصیلی عبارت است از پاسخی که در جواب استعلام از مدرک تحصیلی دانش آموخته فارغ التحصیل ارائه می شود، که به صورت یک نامه محرمانه برای دانشگاه محل تحصیل دانشجو ارسال می گردد "
 

جمشید

کاربر غیرعضو
سلام ،برای من در بخش وضعیت درخواست نوشته بررسی نشده توسط استعلام گیرنده ،این حالتا پیش آمده برای من توی کدوم یک از حالت های معرفی شده توسط شما قرار میگیره؟
 
  • برچسب ها
    اس ام اس تاییدیه تحصیلی تاییدیه تحصیلی چیست تاییدیه تحصیلی کارشناسی دریافت رسید درخواست ارزش تحصیلی دلیل رد شدن تاییدیه تحصیلی رسید تاییدیه تحصیلی رسید درخواست ارزش تحصیلی مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی نمونه تاییدیه تحصیلی دیپلم چاپ تاییدیه تحصیلی گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا