دیدن کشتن پرنده در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پرنده

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
،، را در همیار خاص ببینید

تعبیر خواب من چیه

تعبیر خواب من چیه ؟

شما بیننده ی عزیز سایت همیار خاص میتوانید هم اکنون تعبیر خواب خود را ببینید. همچنین میتوانید تعابیر خواب دیگر را از طریق جستجو در سایت بیابید .

دیدن کشتن پرنده در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پرنده

دیدن پرنده در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب پرنده را می توانید در سایت بزرگ همیار خاص مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

کشتن پرنده نیز خوب نیست. در مورد هر یک از پرندگان به جای خود توضیح داده می شود. این حکم کلی در مورد پرنده است. اگر ببینید جغد یا کرکسی از دست شما پرید و رفت بلائی از شما دور می شود و اگر کبوتری رفت عشقی را از دست می دهید. گنجشک دوست مزاحم و وراج است.
اگر پرنده را با جوجه دیدید صاحب فرزند می شوید و اگر چندین پرنده داشتید به مراد می رسید و کام شما از چند جهت روا می گردد. اگر پرنده ای داشتید که پرید و شما هم به دنبالش رفتید مجذوب می شوید یا به سفر می روید و اگر این پرنده رفت و باز نگشت به نوشته مجلسی زیان می بینید و محتمل خسارت می شوید.
کبوتر سمبل عشق و صلح و دوستی است و کبوتر ماده زنی است صالح و پاکدامن و خوب و خوش خلق و چنان چه در خواب دیدید کبوتری ماده دارید زنی با این خصوصیات در زندگی شما نقش می گیرد و دگر گونی هائی به وجود می آورد.
اگر در خواب دیدید که پرنده ای دارید به مراد دل خود می رسید بخصوص اگر پرنده خوش رنگ و خوش آواز باشد. این گویای رسیدن به نهایت مراد است و مبارک خوابی است. اگر خود را در پرنده فروشی مشاهده کردید و آن پرندگان به شما تعلق نداشتند و حتی نمی توانستید یکی از آن ها را تصاحب کنید موردی پیش می آید که از مشاهده کامروائی دیگران حسرت می خورید همان طور که در مورد پرواز پرستو ها در آسمان گفته شد.
پرنده در خواب مراد است مگر پرندگان مکروه مثل کلاغ، جغد، خفاش، کرکس و یکی دو نوع مرغان مرداب زی و مردخوار که در جای خود توضیح داده می شود. پرندگان حلال گوشت بهتر از پرندگانی هستند که گوشتشان در مذهب ما حرام شده و پرنده زنده بهتر از پرنده مذبوح است و به همین نحو پرنده خوش نقش بهتر است از پرندگان یک رنگ یا پرندگانی که رنگ نامطلوب و غیر طبیعی دارند.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

تعبیر دیدن پرنده در خواب نشانه موفقیت در انجام کارها است و اگر فردی در خواب پرنده ای را ببیند که روی تخم های خود نشسته است نشانه این است که خواب بیننده به اهداف خود می رسد.خوا


اگر دختری در خواب پرندگانی زیبا ببیند نشانه این است که بزودی همسر دلخواهش را پیدا می کند که ثروتمند نیز هست.عبیر خوا

نظر شما درمورد این تعبیر چیست ؟

از انتهای همین پست میتوانید درمورد این تعبیر نظرات خود را ارسال کنید

.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا