دعوای هلیا در پارک + فیلم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
دعوای هلیا در پارک در یکی از پارکهای استان اصفهان رخ داد / اتفاقات دعوای هلیا را از همیارخاص بخوانید / دعوای هلیا در پارک + فیلم

در این دعوا هلیا و دوستانش با گروه دیگری در یک ماجرای مبهم شروع به دعوا میکنند.

دعوای هلیا در پارک.JPG

در فیلم منتشر شده حکایت از این قرار است که هلیا به صورت تک نفره با چهارنفر شروع به دعوا میکند، و طی این درگیری او بشدت کتک میخورد که با جداکردن دوستانش از آن گروه فاصله میگیرد و طی همین اتفاق او به گوشه ای از چاله که پشت سرش هست پرت میشود، سپس او کمی ارام میگیرد و قمه ی نیم متری خود را از شلوارش بیرون میکشد، و بعد از ماجرا دیگر کلیپ ادامه پیدا نمیکند..


در برخورد با افراد شروری چون این دختران و پسران، سریعا با پلیس 110 تماس بگیرید.

این کلیپ و اتفاقا از نگاه خبرگزاری ها :

قمه‌کشی هلیا در روز روشن / قمه نیم متری در شلوار دختر نوجوان چه می‌کرد؟

🔹ماجرای دعوای شدید چند دختر نوجوان و سپس قمه‌کشی یکی از آنها به نام هلیا به یکی از پربازدیدترین و پربازخوردترین ویدئوهای ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایران تبدیل شده است.

اپدیت 22 تیر 1400

دختر قمه کش و دوستانش دراداره پلیس

🔹 با شناسایی دختران نوجوانی که در پارکی در اصفهان با هم درگیر شده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود معلوم شد که دور همی آنها یک قرار در فضای مجازی بوده که به خاطر اختلاف و کل کل در فضای مجازی به درگیری کشیده شده است.

🔹 به دنبال انتشار کلیپی از درگیری چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان و قمه کشی یکی از آنها که جنجال زیادی در فضای مجازی بوجود آورد تحقیقات پلیس برای شناسایی این دختران آغاز شد و ماموران موفق شدند در مدت کوتاهی محل زندگی این دختران را شناسایی کنند.

🔹 ساعاتی پیش دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آنها از مدتی قبل در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند اما کل کل ها و کری خوانی هایشان در این فضا باعث بوجود آمدن اختلاف میان آنها شده بود و به همین دلیل در یکی از پارک ها با هم قرار گذاشته بودند اما دراین قرار بین تعدادی از آنها درگیری بوجود آمده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود.

🔹 همچنین مشخص شد که پس از این درگیری فرد دیگری اقدام به فیلم برداری کرده و سپس این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

🔹 تحقیق از دختران نوجوان ادامه دارد و پرونده آنها برای تصمیم گیری در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت اما آنچه در این میان اهمیت بیشتری دارد نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان نوجوانشان چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی است چرا که گاهی اشتباهات بچگانه نوجوانان دور از چشم خانواده هایشان ممکن است ابعاد گسترده ای پیدا کند و حتی باعث بوجود آوردن احساس ناامنی در جامعه شود./ همشهری
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    دعوای هلیا قمه کشی هلیا قمه کشی هلیا در پارک هلیا قمه هلیا قمه کش هلیا نکن شر میشه ویدیو دعوای هلیا پیج اینستاگرام دعوای هلیا پیج دعوای هلیا کلیپ دعوای هلیا
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا