درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم, درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم, پاسخ درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم, صفحه 86 فارسی ششم, فارسی ششم صفحه 86 , گام به گام فارسی ششم,


درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم

1- در دوست یابی چگونه رفتار می‌کنید؟
هنگام انتخاب دوست ویژگی‌های زیر را در او بررسی کنیم. اگر واجد این شرایط بود او را به دوستی انتخاب نماییم: با ایمانی، ظاهر و باطنش یکی باشد، راستگو و درستکار، امین و راز دار، خوش برخورد، طالب علم و آگاهی باشد.

2- منظور از «تدبیر ده تنه چون زور ده مرده باشد» چیست؟ مشورت و چاره اندیشی با ده نفر، مانند استفاده از زور و توان په نفر است.

3- با کسانی که «نیم دوست» هستند چگونه باید رفتار کرد؟ چرا؟ باید با آنها به خوبی و مهربانی رفتار کنیم؛ زیرا آنها زمانی که انسانیت و صداقت ما را ببینند، با ما دوست صمیمی و یکدل می‌شوند.

4- افرادی که در کارها با دیگران مشورت می‌کنند، چه فرقی با آنهایی دارند که مشورت نمی‌کنند؟ افرادی که مشورت می‌کنند دانا، هوشمند و آینده نگر هستند و در کار‌هایشان موفق می‌شوند.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    افرادی که در کارها با دیگران مشورت می‌کنند، چه فرقی با آنهایی دارند که مشورت نمی‌کنند با کسانی که «نیم دوست» هستند چگونه باید رفتار کرد جواب درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم در دوست یابی چگونه رفتار می‌کنید درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم صفحه 86 فارسی ششم فارسی ششم صفحه 86 منظور از «تدبیر ده تنه چون زور ده مرده باشد» چیست پاسخ درک مطلب صفحه 86 فارسی ششم گام به گام فارسی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا