دانلود رسید ساز جعلی اپ با لینک مستقیم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
دانلود رسید ساز جعلی اپ با لینک مستقیم ، را از سایت همیار خاص ببینید

اپلیکیشن‌های رسید ساز دامی بزرگ جهت کلاهبرداری از فروشندگان

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: برخی کلاهبرداران و شیادان با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید، پس از خرید محصول و یا کالا با ادعای دروغین واریز و یا انتقال وجه به وسیله تلفن همراه خود، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

پايگاه اطلاع‌رساني پليس فتا: سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا قم اظهار کرد: افراد کلاهبردار پس از استفاده از ایستگاه کارت خوان جهت واریز وجه، شماره کارت قربانی را گرفته و اعلام می‌دارد با استفاده از اپلیکیشن روی گوشی خود قصد واریز وجه را دارد ولی پیامک واریز وجه برای قربانی ارسال نمی‌شود و شخص خریدار(کلاهبردار) مدعی می‌شود به دلیل شلوغی تراکنش‌ها پیامک ارسال نشده است .

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت : قربانی با دیدن مشخصات کامل خود روی رسید ساخته شده در گوشی خریدار، به حرف وی اعتماد کرده و بعد از عزیمت کلاهبردار از محل، قربانی با کمال ناباوری متوجه می‌شود که این عمل کلاهبرداری بوده و هیچ گونه وجهی انتقال و یا واریز به حساب نشده است.

وی افزود: امروزه بسیاری از تراکنش‌های بانکی از طریق اپلیکیشن‌های مالی صورت می‌پذیرد و این از با ارزش‌ترین خدماتی است که بر روی اینترنت ارائه می‌شود، متاسفانه کلاهبرداران فضای مجازی از این فرصت سوء‌استفاده می‌کنند.

سرهنگ موالی یادآور شد: در این روش از کلاهبرداری، افراد سودجو به عنوان خریدار ظاهر می‌شوند و پس از خرید کالا با استفاده از اپلیکیشن های رسید ساز اقدام به ساخت یک رسید تقلبی مشابه رسیدهای بانکی نموده و فروشنده را فریب می‌دهند.

این مقام سایبری گفت: فروشندگان با فعال‌سازی سامانه پیامک حساب بانکی خود، از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شده و بعد کالا را به خریدار تحویل دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وقتی رسید انتقال وجه را مشاهده کردید، حتما با موجودی بانک خود چک کنید و سپس جنس مورد نظر را تحویل دهید، گفت: وجود شماره کارت و نام شما در رسید به هیچ وجه صحت رسید را تایید نمی‌کند.

رئیس پلیس فتا قم تاکید کرد: اگر پیامک انتقال وجه برای شما ارسال شد، حتما با پیامک‌های قبلی بانک چک کنید که از همین شماره ارسال شده باشد. ارسال پیامک از یک شماره جدید را به عنوان سند قبول نکنید.

سرهنگ موالی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند.


منبع : همیارخاص - hamyarkhas.ir

.
 
  • برچسب ها
    دانلود برنامه رسید ساز با لینک مستقیم دانلود برنامه فیک اپ ساز دانلود رسید ساز جعلی 780 دانلود رسید ساز جعلی اپ با لینک مستقیم دانلود نرم افزار رسید ساز جعلی رسید ساز جعلی apk رسید ساز جعلی رایگان رسید ساز جعلی همراه بانک
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,131
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا