دانلود بازی xtreme drift 2 پول بی نهایت بدون دیتا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
دانلود بازی xtreme drift 2 پول بی نهایت بدون دیتا ، را از سایت همیار خاص ببینید


دانلود بازی ماشین سواری دریفت بی نهایت 2 اندروید

Xtreme Drift 2 v2.2 For Android + Mod

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت - قرار گرفت.)

تست شده و آفلاین + قابلیت مسابقات آنلاین

- آخرین ورژن مود بازی v2.2 قرار گرفت.​

Xtreme Drift 2‏ عنوان یک بازی مسابقه ای جدید می باشد که توسط استودیوی MehdiRabiee‏ طراحی و به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی عرضه شده است. یک بازی خوش ساخت با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گرفته است و با ویژگی هایی که در اختیار دارد می تواند شما را برای دقای طولانی سرگرم کند. دریفت بی نهایت بر اساس یک سری مراحل بین ماشین ها طراحی شده است که رقابت اصلی شما با سایر رانندگان بر سر امتیاز و دریفت ها می باشد. این بازی توسط استودیو ایرانی ساخته شده و از برترین بازی های دریف ماشینی برای کاربران خارجی و ایرانی است که بیش از چند میلیون کاربر را از طریق گوگل پلی و سایت ها به خود جذب کرده است هم اکنون میتوانید آخرین نسخه بازی را از سایت دارک روید دریافت کنید.

Xtreme Drift 2 در بازی دریفت بینهایت 2 شما با یک بازی ایرانی در سبک بازی های مسابقه ای از نوع دریفت و مسابقه روبرو هستید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. اگر شما هم از دوستداران بازی های سبک دریفت هستید این بازی می تواند توقع شما را در این سبک برطرف کند و ساعت ها سرگرم آن شوید. در این بازی شاهد حضور اتومبیل های بیشتر ایرانی و خارجی با جزئیات بالا خواهید بود. در بازی Xtreme Drift 2 امکان انتخاب انواع و اقسام ماشین های ایرانی و خارجی شامل پراید، پژو ۴۰۵،‌ نیسان، تویوتا، بنز، بی ام دبلیو، لامبورگینی،‌ فورد، و … وجود دارد. تنها کافی است اولین ماشین خود را انتخاب کنید و وارد جاده های پرپیچ و خم شوید.

چهار حالت مختلف برای این بازی وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه تان یکی از حالت های دریف، مسابقه، شهر، و آنلاین را انتخاب کنید. مراحل هر کدام از این حالت ها با یکدیگر متفاوت است و طیف وسیع و متنوعی از چالش ها، این امکان را فراهم می آورند که بتوانید پاداش و امتیاز به دست بیاورید و در ادامه از این پاداش ها و امتیاز ها برای خریداری ماشین های جدید و شخصی سازی آنها استفاده کنید.

هر یک از ماشین ها شامل ویژگی های مخصوصی هستند که در بخش گاراژ بازی می توانید ماشین های خود را به صورت سفارشی سازی تبدیل کنید. که در این زمینه می توانید به ده ها آیتم منحصر به فرد دسترسی داشته باشید. گیم پلی روان و وجود بخش های استرس زا مانند پلیس می تواند گیم پلی خوبی را در اختیار شما قرار دهد که بدون شک می توانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید.

» برخی از ویژگی های بازی :

• بیش از 30 ماشین مختلف ایرانی و خارجی قدرتمند و هیجان انگیز

• شخصی سازی ماشین (رنگ، پوسته، شیشه ها، ریم، باله، دود لاستیک، شاسی، کمبر و …)

• 10 مرحله مختلف و جذاب (مراحل جدید به زودی)

• دریفت به صورت اسلوموشن (حرکت آهسته)

• 40 نوع صدای موتور و اگزوز مختلف

• دریفت در شهر (روز/شب)

• گرافیک خیره کننده و هیجان انگیز بازی

• لحظات استرس زا تعقیب و گریز پلیس

• تا می توانید با سرعت برانید و دریفت بکشید ?

* توجه : این بازی بر روی گوشی های ضعیف قابل اجرا نیست و حداقل به 1 گیگابایت رم نیاز دارد.

» راهنمای نصب نسخه اصلی بازی Xtreme Drift 2 :

1: ابتدا فایل نصبی بازی را به همراه فایل دیتا دانلود و نصب کنید.

2: بازی را نصب کرده و پوشه دیتا با نام com.mehdirabiee.xtremedrift2 را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

3: تمام! بازی را اجرا کنید و از دریفت بینهایت لذت ببرید. ?

» راهنمای فعالسازی هک در نسخه مود بازی :

* بازی را از باکس زیر دانلود کنید ( نسخه مود دیتا ندارد ) و نصب کنید سپس وارد بازی بشید.

* همونطور که مشاهده میکنید بخش سکه 0 هست و مود فعال نیست برای فعال کردن مود به بخش FREE COINS سکه رایگان مراجعه کنید.

* سپس بروی دریافت سکه رایگان با فالو کردن صفحه اینستاگرام بازی کلیک کنید همونطور که میبینید سکه بازی بینهایت شد برید حالشو ببرید. ( اختصاصی دارک روید )




منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    بازی دریفت بی نهایت ۲ مود بدون دیتا دانلود بازی dubai drift 2 با پول بی نهایت دانلود بازی xtreme drift 2 بدون دیتا دانلود بازی ایران دریفت 2 با پول بی نهایت دانلود بازی دریفت با نسخه مود و پول بی نهایت دانلود بازی دریفت بی نهایت ۲ با پول بی نهایت دانلود بازی دریفت بینهایت 2 با پول بی نهایت دانلود بازی دریفت بینهایت هک شده
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا