دانلود بازی شهر فوتبالی با پول بی نهایت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

دانلود بازی شهر فوتبالی با پول بی نهایت ، را از سایت همیار خاص ببینید



Soccer Star 2020 Football Cards - یک بازی ورزشی برای کلیه دستگاه های اندرویدی است. بازی بسیار محبوب و پر طرفدار ستاره ها فوتبال 2020 کارتی از جانب کمپانی Redvel Sports games تولید و ارائه شده است. این بازی ورزشی اندروید یک سبک خاص و کارتی از فوتبال است که شما را با گیم پلی جدیدی در دنیای فوتبال آشنا خواهد کرد. فصلی بسیار هیجان انگیز از رقابت ها فوتبالی در انتظار شماست پس آن را از دست ندهید.

شما در بازی Soccer Star 2020 Football Cards باید به عنوان یک پلیر حرفه ای ایفای نقش کنید. وارد دنیای زییای فوتبال شوید و در تمام لیگ های معروف جهان شروع به بازی کنید. همانند دنیای واقعی اگر شما مهرات های خوبی از خود در رقابت ها و مسابقات نشان دهید به تیم ملی دعوت خواهید شد. این یعنی شما در تورنمت ها بزرگ جام ملت ها و جام جهانی می توانید حضور داشته باشید. با شروع بازی شما در لیگ و تیم بزرگی نیستید و خودتان رفته رفته باید با بازی های پی در پی و زدن گل برای تیم خود شناخته شوید. پس از گل زنی های زیاد و معروف شدن در جهان شما وارد لیگ ها بزرگ خواهید شد و می توانید مسابقات هیجان انگیزی را تجربه کنید. این بازی دارای کارت های مختلفی می باشد که هر کدام از آنها می تواند مهارت های شما را بهبود ببخشد تا در مسابقات و تورنمت ها بهتر عمل کنید. یکی از ویژگی های جالب این بازی این است، شما در پایان هر مسابقه می توانید برای تفریح به کازینو بروید یا اینکه محصولات و برندهای معتبری را خریداری کنید. با این کار جایگاه شما در اجتماع و مردم بهتر می شود و موقعیت های بهتری به سراغتان می یاید.

اگر از زمره دوستداران و طرفداران به بازی Soccer Star 2020 Football Cards هستید ، احتمالا بازی pes card collection و بازی pes club manager نیز توجه شما را جلب خواهد کرد. دانلود این بازی دوست داشتنی را به طرفداران سبک ورزشی توصیه می کنیم. این بازی توسط ما کاملا تست شده است.

تعدادی از خصوصیات بازی : Soccer Star 2020 Football Cards

– وجود کارت های مختلف که هر کدام یک کار انجام می دهند: یکی ضربات شما را بهتر می کند، یکی دیگر تکنیک، سرعت و موارد دیگر شما را تقویت می سازد.
– ارتباط با دیگران از مربی گرفته تا دوست و همسر باید بسیار خوب باشد، چون روابط خوبی نداشته باشید در مسیر فوتبالی شما تاثیر می گذارد.
– می توانید با نشان دادن استعداد خود در لیگ ها بزرگ مانند انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و … بازی کنید.
– وجود درجات مختلف سختی در بازی.
– با درآمدی که بدست می آورید می توانید بهترین ماشین ها و خانه های را در جهان برای خود بخرید.
– دارای گیم پلی واقع گرایانه و بسیار عالی.
تغییرات نسخه ی Soccer Star 2020 Football Cards 0.18.3

– بهینه سازی های مختلفی انجام شده است

خصوصیات نسخه مود :


– دارای پول نامحدود
– الماس شما بی نهایت است
– انرژی زیاد است





منبع : همیارخاص

.
 

Pooya

عضو همیارخاص
20/9/21
2
0
سلام لطفا این برنامه رو دانلود فایلش رو بگذارین من خیلی نیازمندش هستم و موقعی که میزنم بره برا دانلود سایت خرابه
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
  • شروع کننده موضوع
  • #5
سلام لطفا این برنامه رو دانلود فایلش رو بگذارین من خیلی نیازمندش هستم و موقعی که میزنم بره برا دانلود سایت خرابه
سلام پویا عزیز
متاسفانه از سایت مبدا حذف شده و در صورت بازگرداندن این فایل، مجدد در سایت درج خواهد شد
 
  • برچسب ها
    بازی شهر فوتبالی پول بی نهایت دانلود بازی شهر فوتبال با پول بی نهایت دانلود بازی شهر فوتبالی مود فارسروید دانلود بازی شهر فوتبالی هک شده دانلود بازی فوتبالی با پول بی نهایت دانلود بازی مربی برتر با پول بی نهایت دانلود بازی مربیگری فوتبال با پول بی نهایت دانلود شهر فوتبالی هک شده
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا