داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی ، را از سایت همیار خاص ببینید


داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی !​


کوچک کردن بینی به روش طبیعی و داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی کم خطرترین روش برای تغییر بینی است. در این مقاله می خواهیم روش های طبیعی و خانگی کوچک کردن بینی را بررسی کنیم. عمل جراحی باز بینی ( رینوپلاستی ) ، یکی از راه های پرهزینه و پر دردسر است . مراقبت های بعد از جراحی بینی، کبودی ها و دردهای ناشی از عمل، این کار را به روشی پر زحمت و پر هزینه تبدیل کرده است. آیا امکان کوچک کردن بینی به روش طبیعی وجود دارد؟ ادامه مقاله را بخوانید.



داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی :

از داروهای گیاهی برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی، می توان به ترکیب عسل و روغن زیتون، زنجبیل و روغن کرچک، اشاره کرد که در ادامه روش استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد .



کوچک شدن بینی با عسل :

استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون می تواند به کوچک کردن بینی گوشتی به روش طبیعی، کمک کند . دقت کنید که این روش بیشتر برای بینی های گوشتی جوابگو است، چون این ماسک به آب شدن چربی های دماغ شما کمک خواهد کرد و به مرور، بینی شما کوچکتر خواهد شد. فقط باید بدانید روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی نسبت به عمل های جراحی، زمانبرتر هستند و شما باید برای این روش ها صبر و حوصله داشته باشید .



کوچک شدن بینی با طب سنتی :

در طب سنتی، زنجبیل جایگاه ویژه ای دارد و یک گیاه پرخاصیت است. جالب است بدانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی هم، می توانید از زنجبیل استفاده کنید. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط کنید و آن را روی بینی خود بمالید. از آن جایی که این مخلوط هم، نوعی مخلوط چربی سوز است، برای کوچک شدن بینی گوشتی، بهتر عمل خواهد کرد و برای بینی های استخوانی، کارکرد چندانی نخواهد داشت. این روش از تاثیرگذارترین روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است.



تاثیر آبلیمو بر کوچک شدن بینی :

مخلوط دیگری که می توانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی از آن استفاده کنید، مخلوط پودر زنجبیل، خمیر دندان و آبلیمو، یا سرکه سیب است. یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنید و بعد از شستشوی کامل بینی خود با مواد شوینده، مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه روی بینی خود قرار دهید و بعد آن را با آب بشویید. این کار را باید دست کم به مدت ۱۰ روز انجام دهید.



کوچک شدن بینی با ورزش:

ورزش هایی هم وجود دارند که می توانند باعث عضله سازی در بینی شما شوند و به کوچک کردن بینی به روش طبیعی و بدون درد، کمک می کند. اگر به دنبال راهی برای کوچک کردن بینی استخوانی به روش طبیعی هستید، ورزش بینی می تواند به شما کمک کند. تمرین اول به این صورت است که دو طرف بینی خود را با انگشتان خود بگیرید و بازدم خود را با فشار به بیرون بدهید. این کار عضلات بینی را درگیر می کند و می تواند به کوچک شدن بینی شما کمک کند. تمرین دوم به این صورت است که باید سر خود را در جای خود و ثابت نگه دارید و با نوک انگشتان خود نوک بینی خود را به صورت دورانی بچرخانید. تمرین سوم و آخر بر اساس تنفس عمیق است. یکی از سوراخ های بینی خود را با انگشت بگیرید و با سوراخ دیگر نفس عمیق بکشید و ۳ ثانیه نفس خود را حبس کنید و بعد با فشار به بیرون بدمید. این تمرین را ۳ بار به صورت ۱۰ تا، ۱۰ تا در طول روز انجام دهید تا به کوچک کردن بینی کمک کند.



کوچک شدن بینی با طب سوزنی:

این روش هم یک روش دیگر برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی است. این روش هم بیشتر برای بینی های گوشتی جواب می دهد. همانطور که می دانید بینی جزئی از صورت است که تا آخر عمر در حال رشد است و اگر بینی شما از نوع گوشتی است، احتمالا نتیجه موقتی از جراحی بینی خواهید گرفت. ولی اگر طب سوزنی را امتحان کنید، مطمئنا راضی خواهید بود و نتیجه دائمی خواهد شد. نقطه های سوزن گذاری روی شیار کناره های پره بینی و بین دو ابرو خواهد بود که متخصص برای شما، این کار را انجام می دهد.



استفاده از دستگاه های فرم دهنده بینی برای کوچک کردن بینی:

شک و تردید زیادی برای استفاده از دستگاه های فرم دهنده بینی در بین مردم وجود دارد. بعضی ها ادعا دارند که از این روش، نتیجه دلخواه را گرفته اند و بعضی ها معتقد هستند هیچ تاثیری روی بینی آنها نداشته است. این دستگاه به یک منبع انرژی متصل است که با قرار گرفتن روی بینی شروع به لرزش می کند و می تواند به از بین رفتن چربی های بینی کمک کند و مانند ترکیبات دیگر، یک روش برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی است .



استفاده از ماسک یخ :

ماسک یخ نیز از دیگر روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است. اگر می خواهید در یک مهمانی شرکت کنید و به دنبال روشی هستید که نتیجه فوری داشته باشد، باید بدانید که یخ و سرما، باعث انقباض همه چیز می شود و بینی هم از این قاعده مستثنی نیست. مقداری یخ را روی بینی خود ماساژ دهید تا از نتیجه آنی آن لذت ببرید.


منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    داروی کوچک کننده بینی تبریزیان ژل گیاهی کوچک کننده بینی کوچک شدن بینی با آبلیمو کوچک شدن بینی با طب سنتی نی نی سایت کوچک شدن بینی با طب سوجوک کوچک شدن بینی با عسل و روغن زیتون کوچک شدن بینی با نخ کوچک شدن بینی در خواب
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا