خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
جواب خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم, خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم, پاسخ خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم, صفحه 117 فارسی هفتم, فارسی هفتم صفحه 117 , گام به گام فارسی هفتم,



خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم


١- رفتار پیامبر (ص) با امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در دوران کودکی چگونه بود؟ با فرزندان خود به مهر و عطوفت رفتار می‌کرد و می‌فرمود: فرزندان ما پاره‌ی جگر ما هستند. وقتی به مسجد می‌رفت حسن و حسین بر گردن و پشتش می‌نشستند و ایشان آن چنان در سجده می‌ماند تا آنان پایین بیاند بعد از سجده هر دو را در بر می‌گرفت و بر صورتشان بوسه می‌زد.

۲- کدام رفتار پیامبر (ص) با دیگران، برای شما جالب‌تر است، چرا؟ گشاده رو بودن ایشان، زیرا می توانست دشمنانش را دوست بدارد.

۳- به نظر شما چرا پیامبر (ص) بد رفتاری با خویش را می‌بخشید امّا نسبت به قانون شکنی، گذشت نداشت؟ زیرا قانون شکنی مسئله‌ای اجتماعی و عمومی است و تجاوز به حریم دیگران و ظلم به هم نوع است.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    به نظر شما چرا پیامبر (ص) بد رفتاری با خویش را می‌بخشید امّا نسبت به قانون شکنی، گذشت نداشت جواب خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم رفتار پیامبر (ص) با امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در دوران کودکی چگونه بود صفحه 117 فارسی هفتم فارسی هفتم صفحه 117 پاسخ خود ارزیابی صفحه 117 فارسی هفتم کدام رفتار پیامبر (ص) با دیگران، برای شما جالب‌تر است، چرا گام به گام فارسی هفتم
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا