خلاصه قسمت 15 سریال خانه امن

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
.

قسمت پانزدهم سریال خانه امن

ثمین هدایت در زندان است که وقت هواخوری آن ها را به حیاط برده اند که دختری به سراغ ثمین می‌رود و با او سر صحبت را باز ‌می‌کند که ثمین هیچی‌ نمی‌گوید و فقط شنونده های حرف هایش است و از داستان عاشقی اش می‌گوید که به خاطر پسر عمویش کسی را کشته است و به این وضعیت دچار شده است.
شهروز به خانه ثمین هدایت رفته است تا تابان را راضی کند که با ثمین صحبت کند و سهمش را از مجتمع بفروشد که با حرف هایش تابان را به فکر فرو می‌برد.
کمال در حال راهی کردن محسن پسرش به همراه فرشته عروسش می‌باشد که یکی از همکارانش با او تماس می‌گیرد و می‌گوید شرکتی که به پسرش پیشنهاد کار داده است یک شرکت سوری و دروغین می‌باشد که هیچ وجود خارجی ندارد‌ و از او می‌خواهند که سفر پسر و عروسش را لغو کنند.
تابان به دیدار ثمین رفته است و از او می‌پرسد که تو مجتمع چه خبر است و حرف های شهروز را به او می‌گوید که ثمین به او می‌گوید که حتی اگر عزیزترین کس او که خواهرش است را بکشند هم کوچک ترین باجی به آن ها نمی‌دهد و زیر بار حرفشان نمی‌رود.
فرشته که از دست پدر شوهرش عصبانی است به پدرش زنگ می‌زند و از او می‌خواهد درباره این کار کمال با او صحبت کند که چرا این کار را با آن ها کرده است، عباس پدر فرشته یا همان قاضی معروف به کمال می‌گوید که فرشته از دست او بسیار ناراحت است و باید به نحوی قضیه را فیصله بدهند که کمال می‌گوید باید به صورتی که موقع عروسیشان ناراحتی پیش نیاید به آن ها بگویند.
تابان و پیام باهم قرار گذاشته اند و تابان از او می‌پرسد که داخل مجتمع چه اتفاقاتی افتاده است و برای پیام تعریف می‌کند که ثمین گفته حتی اگر او را بکشند هم حاضر نیست به آن ها باج دهد که باعث سردرگمی و سکوت پیام می‌شود.
کمال و عباس به همراه خانواده شان قضیه را برای محسن و فرشته تعریف کرده اند که آن ها قانع نشده اند و کمال به آن ها می‌گوید یک ماه فرصت بدهند که اگر چیزی نبود بعدش به مسافرتشان برسند.
محسن و فرشته با هم قدم می‌زنند و صحبت می‌کنند و درباره خانواده شان و کار هایشان حرف می‌زنند.
تیم تحقیقاتی کمال و افشین در حال شنود صحبت های ثمین و تابان هستند و با هم صحبت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چیکار کنند تا به کامران برسند و ردشان را بزنند…
تابان به همراه وکیل ثمین به سراغ قاضی رفته اند تا رضایت پدر فرزاد را ثبت کنند که قاضی می‌گوید جنبه عمومی جرم باید اجرا شود و او حالا حالا ها مهمان آن ها است.
تابان با پیام بیرون است که پیام اصرار دارد مدتی او به خارج از ایران برود تا مشکلی برایش پیش نیاید.
شهروز به تابان زنگ می‌زند و سراغ پیام را از او می‌گیرد که تابان اظهار بی خبری می‌کند و شهروز می‌گوید که از صبح ۱۰ بار با او تماس گرفته است که جواب نمی‌دهد و باز هم می فهمد که پیام به او دروغ می‌گوید…


منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا