خلاصه داستان قسمت 190 سریال ترکی گودال

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

قسمت ۱۹۰ سریال ترکی گودال

خلاصه داستان سریال ترکی گودال Cukur​


Kocovali یک خاندان جنایتکار و قدرتمند در منطقه Cukur استانبول هستند. ادریس کوکوالی بزرگ خانواده است. او برای محافظت ازا ین خانواده هر کاری می کند. ادریس چهار پسر دارد. کومالی، قهرمان، سلیم و یاماک. کومالی پسر ارشد خانواده در زندان است. قهرمان پسر دوم ادریس به جای برادرش فعالیت ها را رهبری می کند. سلیم که سومین فرزند خاندان است خیلی خوب در زمینه شغل خانوادگی عمل نمی کند. یاماک که پسر کوجک خانواده است علاقه ای به شغل خانوادگی ندارد. او زندگی کاملا متفاوتی را دنبال می کند. با ورود Vartolu که رقیب حریص و قدرتمند خاندان کوکوالی ست، مواد مخدر به منطقه می رسد. ادریس کوکوالی پیشنهاد وارتلو را برای پخش مواد مخدر در منطقه نمی پذیرد. با مخالفت خاندان کوکوالی افراد وارتلو قهرمان کوکوالی را می کشند. ادریس پس از مرگ پسرش به شدت می شکند. حال کسی نیست تا انتقام را بگیرد. قهرمان کشته شده است و سلیم قادر به گرفتن انتقام نیست. از طرفی برادر بزرگ هم در زندان است. یاماک تنها کسی ست که برای خانواده مانده است تا انتقام بگیرد. تا خانواده را روی پا کند. اما او می خواهد دور از خانواده باشد. او با دختری به نام Sena می خواهد زندگی آرامی داشته باشد. اما این امکان ندارد. صبح عروسیش، یاماک مادرش را می بیند. از داستان اتفاقات Cukur آگاه می شود. پس تصمیم می گیرد به محله خود باز گردد. او سنا را رها می کند. یاماک با رها کردن سنا به چرخه جنایت و خشونت خانواده باز می گردد.

خلاصه داستان قسمت ۱۹۰ سریال ترکی گودال​


ادریس به جومالی میسپارد که با سمیح قرار بگذارد تا سنگ ها را به او بدهد. جومالی هم راه می افتد. وارتلو هم به کازینو و پیش مدد می رود. همان موقع بایکال قلابی به یاماچ زنگ می زند و می گوید که اگر یاماچ به او کمک کند که زنده بماند او هم اسم رئیس اصلی را به او خواهد گفت. یاماچ هم به او می گوید که به محله بیاید. همان موقع یوجل پیش یاماچ می آید و اول به او تسلیت می گوید و بعد هم به خاطر تمام کمک های یاماچ به او تشکر می کند و می گوید که دیگر از آنجا می رود. آن دو به هم دست می دهند. جومالی در مسیر خود متوجه ماشین هایی می شود که او را محاصره می کنند و از آرم روی ماشین متوجه می شود که طرف، تمساح است. تمساح دوتا از دست فروش های نوجوان گودال را که در ان حوالی هستند و به حمایت از جومالی امده اند گروگان می گیرد. جومالی به او می گوید که بچه ها را رها کند و او را بگیرد اگر یاماچ را می خواهد. تمساح بچه ها را ول می کند اما به سمت یکی از آنها شلیک می کند و این کار او جومالی را عصبانی می کند. از طرفی سمیح به ادریس زنگ می زند و می گوید که از جومالی خبری نشده.

ادریس هم نگران شده و همراه عمو به سمت محل قرارشان با سمیح می رود و به وارتلو که در بار خودشان همراه مدد است هم خبر می دهد که خودش را برساند. یکی از آن نوجوان ها به ادریس خبر می دهد که کسانی جومالی را گروگان گرفته اند. تمساح هم جومالی را در ویلای خودش گروگان گرفته و فقط منتظر است تا یاماچ به خاطر نجات برادرش خودش را نشان بدهد تا از شر او خلاص بشود. یاماچ همراه سلیم منتظر بایکال قلابی است. بایکال با عجله و در حالی که به وضوح ترسیده پیش جوانان محله در زمین فوتبال می رود و چون خیلی ترسیده می گوید که یاماچ آنجا و سراغ او بیاید. اجویت فورا این را به گوش یاماچ می رساند و یاماچ دوان دوان به سمت زمین فوتبال می رود اما مرد انگشتر سیاه که در تمام مدت یاماچ را زیر نظر داشته و کمین کرده و وقتی متوجه رفتن یاماچ می شود زودتر از او خودش را به بلندی می رساند و درست وقتی که بایکال اسم رئیس را می خواهد بیاورد، مرد انگشتر به دست از دور با تک تیرانداز به سمت او شلیک می کند و او را جلوی چشمان یاماچ می کشد.


منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    خلاصه قسمت 190 سریال ترکی گودال داستان قسمت 190 سریال ترکی گودال قسمت 190 سریال ترکی گودال قسمت ۱۹۰ سریال ترکی گودال
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا