حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه کیست؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
در این مطلب از همیارخاص ، توضیحاتی درباره حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه و همچنین جزئیات دستگیری وی در ترکیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مطلع شده ایم حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه و تروریست جیره خوار اجنبی در چنگال پرقدرت سربازان امام زمان (عج) به دام افتاده است.



یکی از اعضای گروه جانی و تروریستی الاحوازیه مدعی شده است رهبر این گروه جنایتکار در ترکیه توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دستگیر شده است.

حبیب اسیود ، سرکرده گروه تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز در ترکیه بازداشت شده است و پس از تحویل به مقامات ایرانی از مرز آذربایجان غربی به تهران منتقل و هم اکنون در اختیار واجا است.چهار تن دیگر از سرکردگان این گروه جنایتکار در دو کشور دانمارک و هلند در بازداشت به سر می برند.



گروهک الاحوازیه تروریست ‌هایی هستند که در سال ۱۳۹۷ شمسی، به مردم خوزستان و نیروهای نظامی ایران حین رژه نظامی شلیک کردند و متاسفانه ده ها نفر از هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند.


.
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه عکس حبیب اسیود رهبر گروه تروریستی الاحوازیه
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا