حالت تهوع نشانه چیست ⭐️ جواب 100 درصد درست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
حالت تهوع نشانه چیست | پرسش و پاسخ سایت همیار خاص

حالت تهوع نشانه چیست.jpg

در سرویس پرسش و پاسخ سایت همیار خاص هستید
ما سعی میکنیم جواب صحیح پرسش های شما را پیدا کنیم ، اگر سوالی دارید ابتدا در سایت عضو شوید سپس به بخش پرسش و پاسخ سایت مراجعه کنید و سوال خود را از همیار خاص بپرسید .

>> سوال :

حالت تهوع نشانه چیست


>> جواب :

سوزش سر دل یا بیماری رفلاکس معده

سوزش سر دل یا بیماری رفلاکس معده می تواند باعث شود هنگام غذا خوردن محتویات معده شما به سمت مری به عقب برگردد. این احساس سوزش ایجاد می کند که باعث حالت تهوع می شود.

عفونت یا ویروس

باکتری ها یا ویروس ها می توانند معده را تحت تأثیر قرار داده و منجر به حالت تهوع شوند. باکتری های انتقال یافته از غذا می توانند باعث بیماری شوند که به آن مسمومیت غذایی می گویند. عفونت های ویروسی نیز می توانند باعث حالت تهوع شوند.


داروها

مصرف برخی داروها به عنوان مثال: درمان های سرطان مانند شیمی درمانی می تواند معده را ناراحت کند یا باعث حالت تهوع گردند.

حس ناخوشی ناشی از حرکت و بیماری دریایی

این عوامل می توانند ناشی از سوار شدن بر روی وسیله نقلیه باشد. این حرکت می تواند باعث شود پیام های منتقل شده به مغز با حواس همگام نباشند که منجر به حالت تهوع، سرگیجه یا استفراغ می شود.

رژیم غذایی

پرخوری یا خوردن غذاهای خاص مانند غذاهای تند یا پرچرب می تواند معده را ناراحت کرده و حالت تهوع ایجاد کند. خوردن غذاهایی که به آنها حساسیت دارید نیز می تواند باعث حالت تهوع شود.

درد

درد شدید می تواند باعث تهوع شود. این برای شرایط دردناک مانند: پانکراتیت، سنگ کیسه صفرا و یا سنگ کلیه صادق است.

زخم

زخم ها یا زخم های معده یا پوشش داخلی روده کوچک می تواند به تهوع کمک کند. وقتی غذا می خورید، زخم می تواند باعث سوزش و حالت تهوع ناگهانی شود.

------
منبع این پرسش و پاسخ همیار خاص است.
 
  • برچسب ها
    حالت تهوع دائمی نشانه چیست حالت تهوع شبانه نشانه چیست حالت تهوع شبانه نشانه چیست نی نی سایت حالت تهوع صبحگاهي نشانه چيست حالت تهوع نشانه چیست در بارداری حالت تهوع نشانه چیست در زنان حالت تهوع نشانه چیست در مردان حالت تهوع نشانه چیست نی نی سایت حالت تهوع نشانه چیست کرونا حالت تهوع کودکان نشانه چیست
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا