- 5/10/19
- 94,387
- 64
جواب درس هجدهم 18 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی, جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی, درک و دریافت صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی , جواب درک و دریافت صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی, صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی, فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی صفحه 162 , گام به گام فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی,فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی صفحه 162 با جواب ,
🌈برای دیدن جواب همه ی درس هات کافیه فقط در گوگل بنویسی : جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی همیارخاص ، با نوشتن همیارخاص در انتهای جمله ت زودتر به جواب میرسی و میتونی همه ی درس هاتو همینطوری جستجو کنی، مثل نگارش ، عربی ، ریاضی و...

۱- این متن را با توجّه به زاویهٔ دید و شخصیت پردازی بررسی کنید.
زاویهٔ دید این داستان «اوّل شخص» است؛ یعنی راوی داستان یکی از شخصیّتهای اصلی یا قهرمان قصّه است. نویسنده به خوبی شخصیّت داستان را که دانش آموز ابتدایی است به تصویر میکشد و حالات و روحیات او را با توجّه به سن او نشان میدهد. فکر و خیالات این کودک و درگیری او با خودش و همچنین توصیف روحیات لطیف و کودکانهٔ این قهرمان بر جذّابیت داستان افزوده است.
۲- با توجّه به اینکه زبان فارسی، رمز هویّت ملّی است، برای پاسداشت آن چه راهکارهایی را پیشنهاد میدهید؟
۱- «واژهسازی» در برابر واژههای بیگانه؛ به عبارتی آوردن معادلههای مناسب برای لغات بیگانه.
۲- توجه به نویسندگان توانا و تشویق آنها برای حفظ زبان فارسی
۳- نوشتن کتابهایی دربارهٔ شیوهٔ درست نویسی و آوردن این شیوهها در کتابهای درسی دانش آموزان.
🌈برای دیدن جواب همه ی درس هات کافیه فقط در گوگل بنویسی : جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی همیارخاص ، با نوشتن همیارخاص در انتهای جمله ت زودتر به جواب میرسی و میتونی همه ی درس هاتو همینطوری جستجو کنی، مثل نگارش ، عربی ، ریاضی و...
🚀جواب درست صفحه 162 فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی
🤩سلام دوست خوبم، شما در حال مشاهده پاسخ صفحه 162 از فارسی دوازدهم ریاضی و تجربی (مشترک) ، در سایت بزرگ همیار خاص هستید. اسم همیار خاص تو ذهنت بمونه || فارسی دوازدهم بین رشته های علوم تجربی و ریاضی ، مشترک است ||
درک و دریافت (صفحهٔ ۱۶۲ کتاب درسی)
۱- این متن را با توجّه به زاویهٔ دید و شخصیت پردازی بررسی کنید.
زاویهٔ دید این داستان «اوّل شخص» است؛ یعنی راوی داستان یکی از شخصیّتهای اصلی یا قهرمان قصّه است. نویسنده به خوبی شخصیّت داستان را که دانش آموز ابتدایی است به تصویر میکشد و حالات و روحیات او را با توجّه به سن او نشان میدهد. فکر و خیالات این کودک و درگیری او با خودش و همچنین توصیف روحیات لطیف و کودکانهٔ این قهرمان بر جذّابیت داستان افزوده است.
۲- با توجّه به اینکه زبان فارسی، رمز هویّت ملّی است، برای پاسداشت آن چه راهکارهایی را پیشنهاد میدهید؟
۱- «واژهسازی» در برابر واژههای بیگانه؛ به عبارتی آوردن معادلههای مناسب برای لغات بیگانه.
۲- توجه به نویسندگان توانا و تشویق آنها برای حفظ زبان فارسی
۳- نوشتن کتابهایی دربارهٔ شیوهٔ درست نویسی و آوردن این شیوهها در کتابهای درسی دانش آموزان.
-----------------------------
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
✨نکته
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
✨نکته
میتوانید پاسخ صفحات دیگر فارسی پایه دوازدهم مشترک تجربی و ریاضی را از اینجا ببینید
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-