- 5/10/19
- 95,313
- 79
جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی, درک و دریافت صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی , جواب درک و دریافت صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی, صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی, فارسی دوازدهم انسانی صفحه 162 , گام به گام فارسی دوازدهم انسانی,فارسی دوازدهم انسانی صفحه 162 با جواب ,
برای دیدن جواب همه ی درس هات کافیه فقط در گوگل بنویسی : جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی همیارخاص ، با نوشتن همیارخاص در انتهای جمله ت زودتر به جواب میرسی و میتونی همه ی درس هاتو همینطوری جستجو کنی، مثل عربی، ریاضی و...
۱- این متن را با توجّه به زاویهٔ دید و شخصیت پردازی بررسی کنید.
زاویهٔ دید این داستان «اوّل شخص» است؛ یعنی راوی داستان یکی از شخصیّتهای اصلی یا قهرمان قصّه است. نویسنده به خوبی شخصیّت داستان را که دانش آموز ابتدایی است به تصویر میکشد و حالات و روحیات او را با توجّه به سن او نشان میدهد. فکر و خیالات این کودک و درگیری او با خودش و همچنین توصیف روحیات لطیف و کودکانهٔ این قهرمان بر جذّابیت داستان افزوده است.
۲- با توجّه به اینکه زبان فارسی، رمز هویّت ملّی است، برای پاسداشت آن چه راهکارهایی را پیشنهاد میدهید؟
۱- «واژهسازی» در برابر واژههای بیگانه؛ به عبارتی آوردن معادلههای مناسب برای لغات بیگانه. ۲- توجه به نویسندگان توانا و تشویق آنها برای حفظ زبان فارسی ۳- نوشتن کتابهایی دربارهٔ شیوهٔ درست نویسی و آوردن این شیوهها در کتابهای درسی دانش آموزان.
برای دیدن جواب همه ی درس هات کافیه فقط در گوگل بنویسی : جواب صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی همیارخاص ، با نوشتن همیارخاص در انتهای جمله ت زودتر به جواب میرسی و میتونی همه ی درس هاتو همینطوری جستجو کنی، مثل عربی، ریاضی و...
جواب درست صفحه 162 فارسی دوازدهم انسانی
سلام دوست خوبم، شما در حال مشاهده پاسخ صفحه 162 از فارسی دوازدهم انسانی ، در سایت بزرگ همیار خاص هستید. اسم همیار خاص تو ذهنت بمونه۱- این متن را با توجّه به زاویهٔ دید و شخصیت پردازی بررسی کنید.
زاویهٔ دید این داستان «اوّل شخص» است؛ یعنی راوی داستان یکی از شخصیّتهای اصلی یا قهرمان قصّه است. نویسنده به خوبی شخصیّت داستان را که دانش آموز ابتدایی است به تصویر میکشد و حالات و روحیات او را با توجّه به سن او نشان میدهد. فکر و خیالات این کودک و درگیری او با خودش و همچنین توصیف روحیات لطیف و کودکانهٔ این قهرمان بر جذّابیت داستان افزوده است.
۲- با توجّه به اینکه زبان فارسی، رمز هویّت ملّی است، برای پاسداشت آن چه راهکارهایی را پیشنهاد میدهید؟
۱- «واژهسازی» در برابر واژههای بیگانه؛ به عبارتی آوردن معادلههای مناسب برای لغات بیگانه. ۲- توجه به نویسندگان توانا و تشویق آنها برای حفظ زبان فارسی ۳- نوشتن کتابهایی دربارهٔ شیوهٔ درست نویسی و آوردن این شیوهها در کتابهای درسی دانش آموزان.
-----------------------------
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
نکته
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
نکته
میتوانید پاسخ صفحات دیگر فارسی پایه دوازدهم انسانی را از اینجا ببینید
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-