- 5/10/19
- 95,313
- 79
جواب صفحه 49 فارسی یازدهم, صفحه 49 فارسی یازدهم, درک و دریافت صفحه 49 فارسی یازدهم, پاسخ صفحه 49 فارسی یازدهم, صفحه 49 فارسی یازدهم, جواب درک و دریافت فارسی یازدهم صفحه 49 , گام به گام فارسی یازدهم , جواب صفحه 49 درک و دریافت فارسی یازدهم,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
توجـه نمایید کـه فــارســی پایـه یازدهـم
برای کلیه ی رشته ها یکسان میــبـاشد
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1- متن «آغازگری تنها» و «تا غزل بعد» را از نظر زاویهٔ دید و شخصیتهای اصلی مقایسه نمایید.
نویسندهی متن «آغازگری تنها» برای روایت داستان از راوی سوم شخص یا دانای کل بهره گرفته است. به عبارتی نویسنده خارج از داستان قرار دارد و فقط حوادث را گزارش میکند؛ اما در متن «تا غزل بعد» راوی اول شخص است و خود یکی از شخصیتهای داستان و حتی قهرمان داستان است. از نظر شخصیت نیز هر دو قهرمان داستان، مبارزانی هستند که در راه دفاع از وطن، جان خود را به خاطر انداخته و جانفشانی کردهاند. جالب اینکه هر دو نگاهی تازه به درون جبههی خود داشتهاند.
2- در این متن، از چه راهکارهایی در رویایی با دشوارهای اسارت بهره گرفته شده است؟
1- کمک گرفتن از دوستان و مشورت و هماندیشی با آنها؛ 2- استفادهی بهینه از حداقل امکانات موجود در آسایشگاه؛ 3- اجرای تئاتر عروسکگردانی و تشکیل گروه سرود برای روحیهبخشی به اسیران؛ 4- اجرای مسابقات ورزشی؛ 5- ایجاد شور و شوق و صمیمیت میان اسیران؛ 6- تشویق اسیران به تلاش بیشتر.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
توجـه نمایید کـه فــارســی پایـه یازدهـم
برای کلیه ی رشته ها یکسان میــبـاشد
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
جواب صفحه 49 فارسی یازدهم
1- متن «آغازگری تنها» و «تا غزل بعد» را از نظر زاویهٔ دید و شخصیتهای اصلی مقایسه نمایید.
نویسندهی متن «آغازگری تنها» برای روایت داستان از راوی سوم شخص یا دانای کل بهره گرفته است. به عبارتی نویسنده خارج از داستان قرار دارد و فقط حوادث را گزارش میکند؛ اما در متن «تا غزل بعد» راوی اول شخص است و خود یکی از شخصیتهای داستان و حتی قهرمان داستان است. از نظر شخصیت نیز هر دو قهرمان داستان، مبارزانی هستند که در راه دفاع از وطن، جان خود را به خاطر انداخته و جانفشانی کردهاند. جالب اینکه هر دو نگاهی تازه به درون جبههی خود داشتهاند.
2- در این متن، از چه راهکارهایی در رویایی با دشوارهای اسارت بهره گرفته شده است؟
1- کمک گرفتن از دوستان و مشورت و هماندیشی با آنها؛ 2- استفادهی بهینه از حداقل امکانات موجود در آسایشگاه؛ 3- اجرای تئاتر عروسکگردانی و تشکیل گروه سرود برای روحیهبخشی به اسیران؛ 4- اجرای مسابقات ورزشی؛ 5- ایجاد شور و شوق و صمیمیت میان اسیران؛ 6- تشویق اسیران به تلاش بیشتر.
-----------------------------
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
نکته
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.
-----------------------------
نکته
میتوانید پاسخ صفحات دیگر فارسی پایه یازدهم را از اینجا ببینید
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-
یا مثلا در گوگل سرچ کنید : جواب صفحه 45 فارسی یازدهم همیار خاص
میتوانید پایه یا درس را به علوم، مطالعات، عربی و.. تغییر دهید