جزئیات الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با تداوم شیوع کرونا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
در این مطلب از همیارخاص ، توضیحاتی درباره الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شمسی با تداوم شیوع ویروس کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. جمال عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور ظهر روز ۱۷ آبان ۹۹ در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شمسی اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ چهار انتخابات شامل دوره سیزدهم ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار خواهد شد.

alt

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

جمال عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اکنون در تقویم برنامه میان دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، افزود: تقویم انتخابات ریاست‌ جمهوری از اسفند ماه آغاز می ‌شود.

جمال عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ شمسی را آماده می کند، گفت: شاید مهم ترین مسئله ای که در این دوره خواهیم داشت بحث ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی است بنابراین در این راستا از تجارب انتخابات کشورهای روسیه و کره جنوبی استفاده خواهد شد تا مردم با خیال راحت بتوانند در انتخابات سال ۱۴۰۰ شمسی مشارکت داشته باشند.

وی درباره احتمال الکترونیکی شدن انتخابات با توجه به شیوع کرونا، ادامه داد: این مهم با شورای نگهبان در حال بررسی است و این هفته جلسه ای در همین خصوص داریم تا به جمع بندی برسیم.

جمال عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور در پایان در خصوص قانون انتخابات بیان کرد: هنوز قانون جدید ابلاغ نشده است و تا آن زمان، قاعدتا طبق قانون قبل عمل خواهیم کرد.

منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا