جدیدترین تصویر از پشت صحنه سریال نوروزی/ اعتراف آقای بازیگر به ابتلایش به کرونا/ رفاقت عجیب خانم بازیگر با یک مار

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
جدیدترین تصویر از پشت صحنه سریال نوروزی/ اعتراف آقای بازیگر به ابتلایش به کرونا/ رفاقت عجیب خانم بازیگر با یک مار را در همیار خاص بخوانید


به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.



شما میتوانید نظرات خود را برای ما از انتهای صفحه ارسال کنید



در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.



آتیلا پسیانی، هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون ایران، تصاویری قدیمی از حضور اتفاقی خود در یک تئاتر را منتشر کرده و نوشته است:

“سال ١٣٤٦ وقتي ١٠ ساله بودم با مادرم رفتم سر تمرين نمايش حكومت زمان خان به كارگرداني ركن الدين خسروي . پسري همسن خودم كه دو نقش را در آن نمايش بازي ميكرد ، آن روز به تمرين نيامده بود و مرحوم خسروي از من خواست كه به جاي او تمرين كنم . نتيجه تمرين اين شد كه خسروي مرا به جاي آن پسر انتخاب كرد و من در آن نمايش بازي كردم .

من در اين نمايش در دو نقش شاگرد دلاك و شاهزاده قاجار بازي كردم و لباس شاهزاده قاجار را همچنان نگه داشته ام . حكومت زمان خان شد سرچشمه بازيگري من به مدت ٥٣ سال تا اكنون .
حكومت زمان خان ١٣٤٧-١٣٤٦
كارگردان : ركن الدين خسروي
بازيگران : جميله شيخي ، محمد علي كشاورز ، سعيد پور صميمي ، پرويز پورحسيني ، سروش خليلي و …. .
# آتيلا_پسياني”

عکس قدیمی آتیلا پسیانی


عکس قدیمی آتیلا پسیانی




مژده لواسانی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی با به اشتراک گذاشتن پستی در صفحه مجازی‌اش نوشت:

“و مولانا «شمس» را گفت: پس زخم‌هامان چه؟
و او پاسخ داد که:
نور از محلِ آنها وارد می‌شود…
مولانا
شمس
تكمله:
زخم ها
زخم ها شاعرم كرده اند“

پست جدید مژده لواسانی




حسین مهری، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری جدید از پشت صحنه سریال «همبازی» که قرار است در نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون پخش شود را منتشر کرد.

پشت صحنه همبازی




حمید هیراد، خوانند موسیقی سبک پاپ، در جدیدترین فعالیت مجازی‎‌اش تصویری از خود را به همراه نوشته‌‎ای در فضای مجازی منتشر کرد.

استوری حمید هیراد




بهاره کیان افشار، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به گردش ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و کاهش رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی استوری زیر را در صفحه‎‌اش به اشتراک گذاشت.

هشدار بهاره کیان افشار




نجمه جودکی، مجری برنامه‌‎های تلویزیونی با توجه به خیز گرفتن دوباره کرونا و گردش کرونای انگلیسی، استفاده از دو ماسک را پیشنهاد کرد.

دو ماسکه شدن نجمه جودکی




حسن معجونی، بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون که دوست نداشت خبر ابتلایش به کرونا منتشر شود با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش خبر از بهبودی خود داد.

ابتلای حسن معجونی به کرونا




شهرزاد کمال زاده، هنرپیشه سینما و تلویزیون در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود و یک مار را به اشتراک گذاشت.

استوری شهرزاد کمال زاده




بسیاری از هنرمندان با انتشار پست و استوری‌هایی در صفحه خود خواستار رسیدگی به موضوع تلف شدن هزاران پرنده در میانکاله شدند.

الناز حبیبی، بازیگر سینما و تلویزیون:

رسیدگی به پرندگان میانکاله


سام درخشانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون:

رسیدگی به پرندگان میانکاله






همیار خاص/



اخبار مرتبط بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۵ بهمن؛ پست جدید محسن تنابنده درباره پخش پایتخت6/ تقدیر همسر شهید امنیت از مسعود ده نمکی بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۴ بهمن؛ تصویری از محسن کیایی در کنار دخترش / خاطره بازی برزو ارجمند با مرحوم میناوند بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۳ بهمن؛ معرفی کتاب خانم بازیگر / تبریک چهره های مطرح هنری به سیمرغ داران فجر39 بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۲ بهمن؛ ابراز خوشحالی خانم بازیگر از شروع تزریق واکسن در کشور/دلتنگی خواننده معروف از دوری علی انصاریان بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۱ بهمن؛ اولین همکاری خانم بازیگر و پسرش در سریال جدید/ تصویر امیدبخش بازیگر سریال بچه مهندس از پایان ویروس کرونا بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۰ بهمن؛ دلنوشته خواننده معروف از روزهای عجیبی که در تاریخ ثبت خواهد شد/ تصویری جالب از کودکی و بزرگسالی آقای بازیگر

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۶۴۹۱۲ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید

.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا