تیم ملی با اسکوچیچ دوباره متولد شد/ پرسپولیس ابَر قهرمان است!

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
خبر ورزشی امروز | تیم ملی با اسکوچیچ دوباره متولد شد/ پرسپولیس ابَر قهرمان است! ، در همیارخاص بخوانید


به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور که در حال حاضر در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می‌کند، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم تیم ملی پس از دوره ناامید کننده ویلموتس، با هدایت اسکوچیچ تولد دوباره ای داشت. ۱۲ برد در ۱۳ بازی جای هیچ حرف و حدیثی نمی‌گذارد. اسکوچیچ با نتایج خوب خودش خیلی چیزها را ثابت کرده است.

علیپور تاکید کرد: من عضو تیم ملی نیستم و بی دلیل از اسکوچیچ تعریف نمی‌کنم. دوستان خوبی در تیم ملی دارم که از سرمربی تیم تمجید می‌کنند. برای همین باید از اسکوچیچ حمایت کنیم و دلسردی ایجاد نکنیم. اجازه بدهیم این کادر با همین فرمان به کارش ادامه بدهد.

وی درباره شرایطش در تیم ماریتیمو تصریح کرد: این فصل در پرتغال ۴ گل زده ام و یک پاس گل داده ام. سال گذشته دیر به تیم اضافه شدم ولی امسال از ابتدا و فصل بدنسازی در کنار تیم بودم. ماریتیمو تغییرات مثبتی داشته و یک سرمربی با دیسیپلین و منظم داریم که بسیار مهربان و فنی است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد.

مهاجم ایرانی ماریتیمو تاکید کرد: امسال، سال منتهی به جام جهانی است و با انگیزه بیشتری بازی می‌کنم. می‌خواهم بهترین علی علیپور سالهای اخیر را به همه نشان بدهم و با گلزنی در پرتغال، مسافر جام جهانی شوم. این قول را به خودم و خانواده ام دادم.

علیپور که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در پایان در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا و ابرقهرمان با هواداران پرشور است. اینجا در پرتغال به تمام همبازی‌هایم پُز پرسپولیس را می‌دهم. بهترین‌ها را برای این تیم آرزو می‌کنم و امیدوارم با ششمین قهرمانی متوالی ابرقهرمان شود هرچند که با همین پنج قهرمانی متوالی هم ابرقهرمان هستند.​



برچسب این خبر :
علی علیپور
تیم ماریتیمو پرتغال
تیم ملی فوتبال ایران
دراگان اسکوچیچ

زمان انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰،‏ ۸:۱۲

منبع » مهر
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا