تپل شدن واژن نی نی سایت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی | سفید تپل شدن واژن نی نی سایت | برای تپل شدن واژن نی نی سایت | برای تپل شدن واژن خوبه نی نی سایت | تپل شدن واژن نی نی سایت |

در مجله ی خانواده سایت بزرگ همیارخاص هستید... با ما همراه باشید
سوال :

سلام خانوما ،
من تازه ازدواج کردم و همسرم اندام تو پر و تپل دوست داره ،
به همین خاطر تصمیم گرفتم واژنم و تپل کنم با روش های طبیعی ، تزریق و ژل و اینا نه ،
روشی هست بتونم طبیعی واژنم رو تپل کنم ؟!

تپل کردن واژن با ژل یا تزریق​


این مطلب از نی نی سایت میباشد و
صرفا جنبه ی آموزش و هدف این مطلب بهبود روابط زناشویی است

پاسخ کاربران :

مامان_آیشن
گفت : خیلی زمان میبره ، الان حدودا ۱ ماهه برای تپل شدن صورتم ناشتا ژله مصرف میکنم نتیجه ی خوبی گرفتم

کلوچش گفت : بدنت تپل بشه اونم تپل میشه ..واگرنه باید بری ژلی چیزی تزریق کنی

فیناآرام گفت :
دختر خاله من چند وقت پیش میگفت چون ۲۰ کیلو اضافه وزن دارد و بابت تپل شدنش ....خیلی ناراحته و میگه ممکنه شوهرم خوشش نیاد چون وقتی چاق شده اندام ....هم چاق شده ما کلی خندیدیم واقعا
حالا واقعا مردها تپل دوست دارن منظورم اندام خاص بدنمون که شما سوال پرسیدید یا ظریف

پاسخ همیارخاص

به نقل از
خانم دکتر متین ذاکرین متخصص و جراح زنان :

روشهای بدون جراحی و کم هزینه ای برای تپل شدن واژن و برجسته شدن ناحیه تناسلی وجود دارد که با توجه به شرایط شخص و با مشورت پزشک می توان یکی از گزینه های درمان را انتخاب کرد. رایجترین روش چاق شدن فوری ناحیه تناسلی، تزریق چربی یا ژل به واژن است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

• تزریق ژل به واژن یا جیودرم
در این روش از تزریق هیالورونیک اسید برای چاق کردن لب های بیرونی واژن استفاده می شود. سه نوع ژل برای تزریق ژل به واژن وجود دارد: موقتی، نیمه دائمی و دائمی. پزشکان برای حجم دهی واژن از ژلهای نیمه دائمی استفاده می کنند. این روش درمانی کاملا سرپایی است. ماندگاری ژل به دلیل جذب شدن آن حدود 1 الی 2 سال است.

• تزریق چربی به واژن
در این روش پزشک از چربی های بدن شخص برای تزریق استفاده می کند. چربی معمولا از ران و پهلوها برداشته می شوند. برای این کار به یک جراحی بسیار کوچک و جزئی نیاز است. چربی برداشته شده بعد از تصفیه شدن با سرنگ به لابیای ماژور تزریق می شود. این روش چاق شدن ناحیه تناسلی نیز سرپایی و بدون هیچ عوارضی است. ماندگاری تزریق چربی به واژن به سرعت جذب چربی بدن فرد بستگی دارد. معمولا ماندگاری این عمل زیبایی 3 سال یا بیشتر خواهد بود.

مراقبتهای بعد از تزریق چربی یا ژل به واژن
اگر پزشک بعد از تزریق ژل یا چربی داروی مسکن یا آنتی بیوتیک تجویز کرده است برای کاهش درد و تورم واژن باید سر موقع طبق دستور پزشک داروها را مصرف کنید.

• به مدت یک ماه نباید فعالیتها یا ورزش های سنگین انجام دهید.
• به مدت یک هفته از الکل و دخانیات بپرهیزید.
• بعد از تزریق ژل یا چربی رانندگی نکنید.
• تا یک هفته بعد از تزریق نباید رابطه جنسی داشته باشید.
• مایعات زیادی بنوشید و از خوردن غذاهای چرب و پر نمک خودداری کنید.
• تا 3 روز ناحیه تزریق را ماساژ ندهید و تا 2 هفته نباید این نواحی در معرض نور آفتاب باشند.

همچنین می توانید 24 ساعت بعد از تزریق با آب ولرم استحمام کنید اما نباید به مدت یک هفته دوش آب داغ گرفته یا در وان داغ بمانید. طی این مدت رفتن به استخر و شنا ممنوع است.

این مطلب از نی نی سایت میباشد و
صرفا جنبه ی آموزش و هدف این مطلب بهبود روابط زناشویی است

تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟​

هر دو روش با هدف چاق شدن واژن انجام می شوند و مزایای خاص خود را دارند. نمی توان گفت کدام روش بهتر از دیگری است. با توجه به شرایط خود و با مشورت پزشک می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برای انتخاب هر یک از این روشها به موارد زیر توجه کنید.

برتریهای تزریق ژل به واژن نسبت به چربی​

بعد از تزریق ژل و چربی، واژن به طور طبیعی متورم می شود اما این تورم در تزریق چربی بیشتر از تزریق ژل است. همچنین:

• برای تزریق چربی به یک جراحی کوچک برای برداشتن چربی نیاز دارید.
• تزریق ژل ساده تر است. تزریق چربی پیچیده تر از ژل بوده و نیاز به تکنیکهای پیشرفته تری دارد که تجربه جراح در این رابطه بسیار مهم است.
• تزریق ژل سریعتر از چربی انجام می شود و به سرعت بعد از جیودرم می توانید به کارهای عادی خود برگردید.

به دلایل بالا ممکن است بعضی از افراد تزریق ژل را ترجیح دهند اما واقعیت این است که تزریق چربی مزایای خیلی بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد.

برتری تزریق چربی به واژن نسبت به ژل​

چربی که از بدن فرد برداشته می شود دارای فاکتورهای رشد است و این امر به کلاژن سازی و جوانسازی واژن کمک می کند. همچنین:

• چربی دیرتر جذب بدن می شود و ماندگاری طولانی تری نسبت به ژل دارد و با تزریق چربی بیشتر از حد نیاز، بعد از جذب طبیعی بخشی از چربی توسط بدن تا مدت طولانی تری واژن تپل می ماند.
• ژلها وارداتی هستند و تابع قیمت ارز هستند. اگر به تزریق بیشتر ژل نیاز داشته باشید باید هزینه های تزریق دوز بیشتر ژل را بپردازید در حالیکه در تزریق چربی شما می توانید حجم بیشتری را تزریق کنید. این کار باعث می شود که نگران جذب آن نباشید.
• جوش خوردن چربی نسبت به ژل با پوست خیلی سریعتر و بهتر است . در نتیجه چربی زیر پوست جمع نمی شود.
• چربی بدلیل داشتن فاکتورهای رشد نه تنها باعث حجم دهی می شود، بلکه موجب روشن سازی واژن و جوانسازی آن هم می شود.
• احتمال اینکه چربی با بدن شما پیوند نخورد بسیار پایین است. گرافت چربی بسیار بالاست و نتیجه بهتر و زیباتری را هم ایجاد می کند.
• شما می توانید با استفاده از چربی تقاضای تپل شدن و حجیم شدن بالای واژن (تپه ونوس) را هم بکنید در حالیکه در تزریق ژل امکان تزریق به این ناحیه وجود ندارد. (تپه ونوس= فاصله بین واژن و زیر شکم)

با توجه به این موارد، بعضی از خانم ها برای چاق شدن واژن، بیشتر ترجیح می دهند از روش تزریق چربی به واژن استفاده کنند. انتخاب شما برای حجم دهی به ناحیه تناسلی بانوان چیست؟
 

دیبا

کاربر غیرعضو
با سلام به مدت ۵روز از تزریق چربی به ناحیه لابیا میگذره درد و تورم همراه با سوزش دارم که غیر قابل تحمله
در بعضی از مقالها توصیه شده محل تزریق دستکاری نشه اما دکتر بهم گفت تا میتونی با روغن زیتون ماساژ بده تا این سفتی از بین بره سوزش و درد انقدر زیاده که اجازه نمیده امروز برای معاینه رفتم که بهم میگه بدنت حساسیت داده سرم و انتوبیوتیک تو مطب تزریق کرد قرص انتیبیوتیک هم تجویز کرد در کل خیلی نگرانم دکترم که نظر قطعی نمیده یبار گفت ممکنه عفونت باشه یبار گفت بدنت حساسیت نشون داده لطفا راهنماییم کنید
 
  • برچسب ها
    ارایش واژن عروس نی نی سایت انواع شکل واژن نی نی سایت برای تپل شدن واژن خوبه نی نی سایت برای تپل شدن واژن نی نی سایت بزرگ شدن ناحیه تناسلی نی نی سایت تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی تپل شدن واژن نی نی سایت تیرگی لبه های واژن نی نی سایت درمان خانگی افتادگی لبه های واژن نی نی سایت روغن خراطین برای واژن نی نی سایت زن تپل نی نی سایت سفید تپل شدن واژن نی نی سایت گلاب برای سفیدی واژن نی نی سایت
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا