تویوتا Crown مدل ۲۰۲۱ معرفی شد ، به همراه مشخصات فنی خودرو

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
در این ویدئو به بررسی تویوتا Crown مدل ۲۰۲۱ می پردازد. با هم در ادامه ببینیم.

alt


تویوتا Crown مدل ۲۰۲۱​


دو سال پیش بود که «تویوتا» از پانزدهمین نسل از مدل «کراون» در ژاپن پرده برداشت و حالا این سدان لوکس را ارتقا داده و تغییراتی را در آن ایجاد کرده است.

تویوتا در مدل جدید سعی کرده است طراحی و امکانات کراون از گذشته خاص تر و منحصر به فرد تر باشد و این کار را با تغییرات عمده در داخل انجام داده است. در مدل جدید تویوتا کراون یک صفحه نمایش افقی ۱۲٫۳ اینچی بزرگ و لمسی را در وسط داریم که در بالای داشبورد قرار گرفته است. در مدل قبل دو صفحه نمایش را در بالا و پایین داشتیم، اما در مدل جدید کل سیستم اطلاعات و سرگرمی و دیگر تنظیمات در همین صفحه یکپارچه قابل تنظیم خواهند بود. در نسل جدیدکراون، تنظیمات مربوط به سیستم تهویه در قسمت پایین و به وسیله دکمه های لمسی انجام می شود.

این سدان لوکس به جدیدترین نسخه از پکیج ایمنی Safety Sense تویوتا هم مجهز شده است که سیستم‌های پیشرفته‌ای مثل کروزکنترل راداری ارتقایافته و سیستم ایمنی پیش از تصادف با قابلیت تشخیص عابر پیاده در شب و روز و دوچرخه‌سواران در روز را به همراه دارد. غربیلک فرمان سه پره، تریم کربنی و تودوزی کراون اما تغییری نکرده است.

در طراحی ظاهری بدنه این خودرو تغییری نسبت به نسل قبل دیده نمی شود. البته این موضوع چندان هم عجیب نیست، چراکه از دو سال پیش تا امروز این خودرو همچنان طراحی زیبا و مدرنی دارد و کمپانی هم نیاز به تغییر را در بدنه این خودرو احساس نکرده است.

در بحث پیشرانه، تویوتا کراون ۲۰۲۱ به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که نهایت قدرت ۲۴۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر را دارد. در کنار این پیشرانه دو پیشرانه هیبرید هم قابل سفارش است. موتور ۲٫۵ لیتر توربو در کنار موتور الکتریکی خروجی ۲۲۶ اسب بخار را دارد. پیشرانه دیگر با حجم ۳٫۵ لیتر در کنار موتور الکتریکی خروجی ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

تویوتا کران در ژاپن قیمت پایه ۴ میلیون و ۸۹۹ هزار ین را دارد که با تبدیل ارزی معادل ۴۷ هزار دلار می شود و فروش آن در کشور ژاپن آغاز شده است.


منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    تویوتا crown مدل ۲۰۲۱ مشخصات فنی تویوتا crown مدل ۲۰۲۱
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا