تولیدات علمی و دانش بنیان بسیج مانع از خروج ارز‌ می‌شود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
تولیدات علمی و دانش بنیان بسیج مانع از خروج ارز‌ می‌شود را در همیار خاص بخوانید


به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز یکشنبه ١٩ بهمن ماه در حاشیه پنجمین جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: این که چنین نمایشگاه با عظمتی در دهه فجر برگزار شده می‌خواهد این مسأله را بیان کند که انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایرانِ عزیز آغاز یک راه جدید بود. ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی توانمندی‌های علمی ناچیزی داشتیم؛ اما امروز وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم که به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان عزیز و اقشار دانش ورز توانسته ایم در رشته‌های مختلف جزو رتبه‌های برتر باشیم.

وی ادامه داد: شما وقتی هر موضوعی را بررسی کنید مشاهده می‌کنید ایران اسلامی در آن موضوع برای عملکرد خود کارنامه‌ای درخشان دارد و دنیا هم با اطلاع از این موضوع آن را باور کرده است.

سردار سلیمانی گفت: گام دوم انقلاب یک سازماندهی جدید است برای اینکه ما ادامه راه خود را با قدرت طی کنیم با جهش در پیشرفت، با تکیه بر روحیه جهادی و با محوریت جوانان عزیز.

وی افزود: این نمایشگاه به دنبال این است که استعداد‌های مختلف را معرفی کرده و همه پشتیبانی‌ها را پای این ایده‌ها آورده تا این محصولات فناورانه و علمی به محصولات قابل استفاده و علم نافع و در نهایت به ثروت تبدیل شود. ما هم در این مسیر کاملا خودکفا و از نظر اقتصادی نیز قوی خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: تولیدات علمی و دانش بنیان بسیج مانع از خروج دلار‌ها و ارز‌های ما می شود و می‌توانیم این محصولات را به علت داشتن تکنولوژی‌های برتر به خارج هم صادر کنیم. در واقع این مسیری است که بسیج قصد دارد تا در گام دوم انقلاب ادامه دهد و هدف آن تصرف مرز‌های دانش و فناوری است.

همیار خاص/



اخبار مرتبط فرمانده کل سپاه پاسداران: تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ و تاریخی برای ایران است با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران؛ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج افتتاح شد وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: قدرت دفاعی ایران در نبردهای نامتقارن ارتفاع پست افزایش می‌یابد امیر نصیرزاده در برنامه دستخط: رونمایی از پهپاد غول‌پیکر «کمان ۲۲» نهاجا تا پایان بهمن / جزو ۱۰ نیروی هوایی برتر دنیا هستیم سردار نجات: آمریکایی‌ها تلفات حمله ایران به عین‌الاسد را پنهان کردند ارتشی شاهنشاهی که انقلابی شد (۶)؛ داستان خلبانی که به جای رفتن به ماموریت‌های ارتش شاهنشاهی اعلامیه‌های امام خمینی را تکثیر می‌کرد ارتشی شاهنشاهی که انقلابی شد (۵)؛ وقتی سرباز امام خمینی به گارد شاهنشاهی نفوذ می‌کند مشاور فرمانده کل سپاه در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو: توسعه نظامی پس از انقلاب با پیش از انقلاب غیرقابل مقایسه است امیر سرتیپ نامی: «ذوالجناح» وزن ژئوپلیتیک جمهوری اسلامی را ارتقا بخشید فرمانده نیروی دریایی سپاه در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع): خدمت سربازی تمرینی برای مقابله با سختی‌های زندگی است

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۵۷۲۹۹ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید
منبع : yjc
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا