تعبیر خواب قالی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
تعبیر خواب قالی ، را در همیارخاص بخوانید


ستاره | سرویس سرگرمی – درباره تعبیر خواب قالی منوچهر مطیعی تهرانی (تعبیر گر معاصر) می‌گوید که بایستی بین فرش و قالی در خواب تفاوت قائل شویم زیرا تفسیر و دیدن هر کدام در خواب معنای مختلفی را به همراه دارد.

تعبیر خواب قالی​

تعبیر خواب دیدن قالی در اتاق​


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که اتاقی متعلق به شما است اما قالی دیگری در آن گسترده است صاحب قالی هر که هست به شما سود می‌رساند و شما از او بهره‌مند می‌گردید. اما اگر ببینید که اتاق متعلق به دیگری است و قالی شما آن جا پهن شده صاحب اتاق هر که هست از شما بهره مند می‌گردد حتی روزی شما را می‌برد. اما اگر در خواب ندانید صاحب قالی کیست یا آن اتاق به چه کسی تعلق دارد در هر دو حالت خود شما صاحب آن‌ها هستید و تعبیر به اهمیت و ارزش قالی بستگی می‌یابد.

تعبیر خواب قالی بافتن​


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که قالی می‌بافید کارتان روال مطلوب و خوب پیدا می‌کند ولی اگر در قالی که می‌بافید مشاهده کنید نقش‌ها به هم ریخته در کارتان آشفتگی پدید می‌آید.

تعبیر خواب قالی کهنه و محقر​


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که روی قالی محقری نشسته‌اید خوب نیست چه از کوتاهی عمر و تنگی معاش نشان دارد.

تعبیر خواب خرید و فروش قالی​


آنلی بیتون: اگر در خواب چند قالی بخرید، دلالت بر آن دارد که سود فراوانی نصیب شما خواهد شد. اما اگر خواب ببینید چند قالی می‌فروشید، نشانه آن است که به سفری لذتبخش و سودآور خواهد رفت.


تعبیر خواب قالی​


عنوان : تعبیر خواب قالی


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا