تظاهرات در ایذه + فیلم و جزئیات

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
تظاهرات در ایذه و تمامی حواشی از این شهر را در همیارخاص بخوانید

جریان تظاهرات در ایذه چیست ؟​

چندروزی است که در استانهای جنوبی مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند، بزرگترین مشکل آب است. مردم بخاطر آب به سطح شهر آمده اند و از این دولت و دولتمردان تقاضای رسیدگی به شکایات عدم وجود آب دارند..

امید است مردمان سراسر دنیا بخاطر آب زندگی روزمره شان مختل نشود. اخرین اخبار از این تظاهرات به شرح ذیل میباشد

تظاهرات در ایذه.png

30 تیر1400 / شهادت یک مامور پلیس در ماهشهر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

🔹در پی اغتشاشات امشب در شهرک طالقانی، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حین پاکسازی توسط اغتشاشگران غافلگیر و یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد./فارس

قانونی را درمورد تظاهرات میتوانید بخوانید : اصل 27 قانون اساسی چه میگوید ؟​


اصل ۲۷ قانون اساسی در فصل سوم که به فصل حقوق ملت معروف است به مسئله حق اعتراض پرداخته است. این اصل متضمن حق اعتراض مردم نسبت به عملکرد و اقدامات مسئولان و قوای مختلف است. در اصل ۲۷ آمده است: تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.
تمامی شهروندان باید نهایت دقت را درمورد این مسائل سیاسی و اجتماعی را داشته باشند و گوش به حرفهای شبکه های معاند و ضد ایران نکنند.
 
  • برچسب ها
    تظاهرات امروز تهران 1400 تظاهرات امروز تهران مقابل مجلس تظاهرات امروز خوزستان تظاهرات امروز در بازار تهران تظاهرات امروز در خوزستان تظاهرات ایذه تظاهرات در اهواز امروز تظاهرات در ایذه تظاهرات در خوزستان تظاهرات مردم ایذه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا