تری سام چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
تری سام چیست ,تری سام چیست نی نی سایت,تری سام چیست ویکی پدیا,تري سام چيست,درمان تری سام چیست,معنی کلمه ی تری سام چیست,


سوال :

تری سام چیست


جواب :

سکس سه نفره که عموماً با اصطلاح تری سام (threesome) به آن اشاره می‌شود یکی از انواع انحرافات جنسی است که در آن به‌طور هم‌زمان سه نفر با یکدیگر وارد رابطه جنسی می‌شوند. این نوع رابطه دارای اشکال مختلفی است از قبیل سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن و دو زن و یک مرد. این موضوع دارای پیشینه تاریخی است. ولی در دوره‌ای که ما در آن به سر می‌بریم افراد دارای ویژگی تنوع‌طلبی و تابوشکنی زیادی شده اند و به همین دلیل سکس سه‌نفره نیز رواج پیداکرده است. از آن جا که این نوع رابطه جنسی به عنوان یک انحراف جنسی و رفتاری شناخته می شود، ضرورت دارد برای حل این مشکل از مشاوره جنسی بهره مند شد. متخصصان مشاوره جنسی می توانند در این زمینه کمک کننده باشند

انواع سکس سه نفره یا تری سام​

سکس سه نفره دارای اشکال مختلفی است که هرکدام می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. پس ابتدا لازم است که نگاه مختصری به چگونگی انواع مختلف آن داشته باشیم:


1. سکس سه مرد
این نوع سکس که بیشتر در بین افرادی که گرایش همجنس گرایی (گی) دارند مشاهده می‌شود، می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. 1) دو نفر به آمیزش مقعدی بپردازند و یکی رابطه دهانی دریافت کند. 2) یک نفر به تحریک دهانی دو نفر دیگر بپردازد. 3) افراد هم‌زمان و از یک‌ جهت با یکدیگر سکس مقعدی برقرار کنند.4) در این رابطه می‌تواند یک فرد فقط تماشاگر باشد. در این حالت می‌توان گفت دیگر سکس سه‌نفره یا تری سام صورت نگرفته است و دلایل آن می‌تواند متفاوت باشد.

2. سکس سه زن
این حالت نیز بیشتر در بین افراد همجنس گرا و البته از نوع لزبین مشاهده می‌شود. در این رابطه نیز می‌توان موقعیت‌های مختلفی را تصور کرد و البته به دلیل نقاط بیشتر تحریک جنسی در بین زنان مثل سینه‌ها، مقعد، مهبل، گوش، گردن، پاها و… احتمالاً فراگیری و شیوع آن بیشتر از گزارش‌های مطرح‌شده باشد.

3. سکس دو مرد و یک زن
به دلیل اینکه از لحاظ زیستی و تناسلی و فیزیکی به‌ صورت مکرر امکان ارضا شدن زنـان وجود دارد بدون اینکه از توان آن‌ها برای ادامه سکس کاسته شود، این روش نیز طرفداران زیادی دارد. به این صورت که: 1) زن می‌تواند به تحریک دهانی یکی از مردان بپردازد و مرد دیگر با او رابطه مهبلی و یا مقعدی برقرار کند. 2) مردان می‌توانند با زن به‌صورت هم‌زمان رابطه مهبلی و مقعدی برقرار کنند. 3) در حین رابطه مردان نیز با یکدیگر رابطه برقرار کنند. 4) یک مرد تماشاگر رابــطه جنسی بین دو نفر دیگر باشد.

4. سکس یک مرد و دو زن
تنـوع‌طلبی جنسی مردان می‌تواند باعث شود که آن‌ها این نوع سکس را دوست داشته باشند. در این‌گونه از سکس معمولاً هر دو زن هم به یکدیگر و هم به مرد کمک می‌کنند تا در رابطه جنسی لذت بیشتری داشته باشد.
منبع : honarehzendegi.com
 
  • برچسب ها
    انواع سکس سه نفره یا تری سام تري سام چيست تری سام چیست ؟ تری سام چیست نی نی سایت تری سام چیست ویکی پدیا درمان تری سام چیست سکس سه نفره سکس سه نفره یا تری سام عکس سکس سه نفره فیلم سکس سه نفره معنی کلمه ی تری سام چیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا