تراکنش دستی دارا یکم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
تراکنش دستی دارا یکم آگاه / چرا دارایکم از پرتفوی من حذف شده / اضافه کردن دارایکم به پرتفوی / خرید دارایکم / آموزش خرید سرخطی /

از طریق بانک سهام صندوق دارا یکم را خریداری کرده‌ام، حال برای اضافه شدن دارایی سپرده‌گذاری به سبد سهام خود، می‌بایست چه اقدامی انجام دهم؟

اگر کد بورسی داشته‌اید و از طریق بانک برای خرید سهام صندوق دارا یکم اقدام کرده‌اید، می‌بایست در سایت کارگزاری، تغییر ناظر خود را ثبت کنید.

امکان ثبت تغییر کارگزار ناظر روی این نماد از چه زمانی آغاز شد؟

از تاریخ 8 تیر ماه، تغییر ناظر بر روی این نماد امکان‌پذیر شد، بدیهی است که تغییر ناظرهای پیش از این تاریخ مردود شده است، لذا مشتریانی که پیش از این تاریخ اقدام به ثبت تغییر ناظر کرده‌اند، باید مجددا درخواست خود را ثبت کنند.

از آگاه اقدام به خرید کرده‌ام؛ اما نماد را در سبد سهام خود مشاهده نمی‌کنم. علت چیست؟

ابتدا می بایست از انجام احراز هویت سجام خود اطمینان حاصل نمائید، چنانچه احراز هویت سجام انجام نداده باشید، می بایست از طریق سایت سامانه سجام به آدرس sejam.ir اقدام به ثبت نام نموده و پس از گذشت یک هفته از احراز هویت سجام خود، وارد سایت ddn.csdiran.com شده و دارایی خود را بررسی نمایید، چنانچه نام کارگزار ناظر، کارگزاری آگاه ثبت شده باشد، نیازی به هیچگونه اقدامی نیست، اما اگر کارگزار ناظر csd و یا کارگزاری دیگری جز آگاه ثبت شده بود، در سایت کارگزاری آگاه اقدام به ثبت تغییر کارگزار ناظر نمائید.

اگر از احراز هویت خود در سامانه سجام اطمینان دارید ولی دارایی را در سامانه ddn.csdiran.com مشاهده نمی کنید، با مرکز تماس بانک مسکن با شماره های 1830 و 61088 تماس حاصل نمائید.


چرا نماد دارا یکم در سبد سهام هست اما سود و زیان را مشاهده نمی‌کنم؟


برای مشاهده ی سود و زیان خود کافی است تراکنش دستی ثبت گردیده در سبد سهام را اعمال نمایید.


• طریقه اعمال تراکنش دستی :

1. ورود به سامانه معاملاتی: online.agah.com

2. منوی سمت راست – سبد سهام

3. سمت چپ بالای صفحه، کلیک بر گزینه تراکنش های دستی باز، انتخاب گزینه اعمال

حال تراکنش دستی بر روی نماد دارا یکم اعمال شده و شما میتوانید سود و زیان تحقق نیافته بر این نماد را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید، اگر پیش از این بر روی نماد دارا یکم تراکنش دستی ثبت نموده اید، گزینه ی لغو را انتخاب نمائید.

در صورتی که از طریق تلفن همراه اقدام به انجام تراکنش دستی می‌کنید لازم است مرورگر خود را به حالت سایت مخصوص رایانه تغییر داده و مراحل بالا را انجام دهید.


• طریقه ثبت تغییر کارگزار ناظر:

از طریق سیستم کامپیوتری:
منو /تغییر کارگزار ناظر / مثبت سبز رنگ / جست‌وجوی نماد دارا یکم/ ذخیره

از طریق تلفن همراه:
سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر / گزینه تغییر کارگزار ناظر / مثبت سبز رنگ / جست‌وجوی نماد مورد نظر / ذخیره


.
 
  • برچسب ها
    آموزش خرید سرخطی اضافه کردن دارایکم به پرتفوی تراکنش دستی دارا یکم آگاه خرید دارایکم طریقه ثبت تغییر کارگزار ناظر دارایکم چرا دارایکم از پرتفوی من حذف شده
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا