تبریک متفاوت بانوی ووشوکار ایرانی به مناسب روز عشق/حس و حال آقای فوتبالیست در آستانه ۴۰ سالگی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
تبریک متفاوت بانوی ووشوکار ایرانی به مناسب روز عشق/حس و حال آقای فوتبالیست در آستانه ۴۰ سالگی را در همیار خاص بخوانید


به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.



شما میتوانید نظرات خود را برای ما از انتهای صفحه ارسال کنید



لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری دیدنی از خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

لیونل مسی


آنخل دی ماریا
بازیکن تیم پاری سن ژرمن بهمناسبت روز ولناین، تصویری را در کنار همسرش در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته است:

“روزت مبارک زندگیم. دوستت دارم با تمام وجود. همیشه با هم خواهیم ماند ، خوشحال و با لبخندی که به خوبی برای قلب ما خوشایند است.”

آنخل دی ماریا


محسن خلیلی
بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس به مناسب تولد چهل سالگی‌اش تصویری قدیمی از خود را در صفحه اجماعی‌اش منتشر کرد و نوشت:

“به چهل سالگی رسیدم و احساس می‌کنم زیباترین روزهای زندگی‌ام به سرعت سپری شده و برای سپری کردن باقی عمر، فرصت آن قدرها زیادی ندارم. با شتاب به سمت نیمه دوم زندگی می‌روم و از خاطراتی که در نیمه اول پشت سر گذاشته‌ام، در ذهن مزه مزه می‌کنم. از تمامی عزیزانی که به یادم بودند و تولدم را تبریک گفتند سپاسگزارم.”

محسن خلیلی


پرسپولیس تهران در چارچوب لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیکان را شکست دهد. در پی این برد، سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار تصویری در صفحه اجتماعی‌اش نوشت:

“پرسپولیس به جایی که تعلق داره برمیگرده
مبارکتون باشه”

سیامک نعمتی


لیورپول دربازی روز گذشته مهمان تیم لسترسیتی بود که البته یک بر۳ از این تیم شکست خورد. در پی این موضوع محمد صلاح بازیکن باشگاه لیورپول با انشار تصویری در صفحه شخصی‌اش نوشت:

“به دلایل زیادی دوره سختی بوده است. ما قهرمان هستیم و مانند تا آخر خواهیم جنگید. ما اجازه نمی‌دهیم این فصل با نتایج اخیر بدست آمده ما تعریف شود. این قول من به همه شماست.”

محمد صلاح


رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در آخرین فعالیت خود در صفحه شخصی‌اش تصویری نوستالژی ازبازی با پیکان را منتشر کرد.

رضا شاهرودی


شهربانو منصوریان بانوی ووشو کار ایرانی به مناشب روز ولناین تصویری از همسرش در فضای مجازی منتشر کرده و این روز را به او تبریک گفت.

شهربانو منصوریان


همیار خاص/



اخبار مرتبط بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۵ بهمن؛ یکی دیگر از بازیکن های پرسپوليس کرونا گرفت/جمله تامل برانگیز علیرضا فغانی در فضای مجازی/ تصویری نوستالژی از بازیکن معروف پرسپولیس بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۴ بهمن؛ گرامیداشت شهدای مسابقه فوتبال چوار ایلام / دلتنگی رضائیان برای مرحوم انصاریان بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۲ بهمن؛ آرزوی سلامتی بازیکن معروف استقلال برای حنیف عمران زاده/ تصویری از شادی بعد از گل کمال کامیابی نیا در آغوش سید جلال بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۱ بهمن؛ مراسم یادبود انصاریان و میناوند در استوری آقای مربی / حمایت فوتبالیست ها از پژمان جمشیدی بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۰ بهمن؛ برف بازی آقای دروازه بان با فرزندانش / استوری قهرمان ووشو از اتاق قرنطینه

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۶۵۵۲۴ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید

.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا