بیوگرافی هاوانا وینتر + عکس و اینستاگرام

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
عکس های هاوانا وینتر | عکس هاوانا وینتر | هاوانا وینتر | بیوگرافی هاوانا وینتر | بیو هاوانا وینتر | اینستا هاوانا وینتر | هاوانا وینتر کیست | عکس لخت هاوانا وینتر | سن هاوانا وینتر |

بیوگرافی هاوانا وینتر​

به گزارش مجله فضای مجازی سایت بزرگ همیارخاص :
هاوانا وینتر یک ستاره TikTok است. او در 4 آوریل 2006 در اسلو نروژ متولد شد. هاوانا وینتر 14 ساله است. او تحصیلات خود را از دبیرستان محلی در شهر خود به پایان رساند. او در حال فارغ التحصیلی از دانشگاه کالیفرنیا است.

عکس های وینتر هاوانا
هاوانا وینتر (2).jpg

خانواده هاوانا وینترز​

هاوانا وینتر از یک خانواده آمریکایی است. او در 9 سالگی به کالیفرنیا نقل مکان کرد. طبق گزارشات ، پدرش یک تاجر است. در مورد خانواده هاوانا اطلاعاتی در دست نیست.

سفر موسیقی هاوانا​

او برای ضبط موسیقی با شرکت مدیریت هنرمند Livewave Inc امضا شده است. او در تولیدات مرحله ای Hairspray ، The Lion King و School of Rock بازی کرده است.

اینستاگرام هاوانا وینتر​

او بیش از 670 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد (تا 20 مه 2020). او تعدادی از عکس های زیبا خود را در اینستاگرام منتشر کرده است. هاوانا وینتر همچنین تصاویری را با کانر فینرتی ، سینا آگودونگ ، جیمز چارلز ، جوردین جونز ، جردن بو و دیگر افراد مشهور منتشر کرده است. او همچنین مارک اختصاصی خود را در اینستاگرام دارد. در یکی از آخرین پست های خود ، او همچنین اشاره کرد که در دوران قرنطینه COVID-19 دلش برای دوستانش تنگ شده است و نمی تواند منتظر دیدار مجدد آنها بماند.
صفحه رسمی هاوانا وینتر در اینستاگرام

دوست پسر و دوستان هاوانا وینتر​

هاوانا دوست دارد زندگی شخصی خود را از زندگی حرفه ای خود دور نگه دارد. او دوست پسر ندارد و بیشتر روی بازیگری و حرفه خوانندگی تمرکز کرده است. بهترین دوستان او Halia Beamer و Mishka Chantal Silva هستند. او همچنین در حال ساخت فیلم با آنها در TikTok دیده می شود.

یوتیوب هاوانا زمستان​

او بیش از 3.56 هزار مشترک در YouTube دریافت کرده است (تا 20 مه 2020). هاوانا در 12 سپتامبر 2018 به YouTube پیوست. او هیچ ویدئویی در YouTube پست نکرده است. نام نمایه یوتیوب او هاوانا وینتر است. او در توضیحات YouTube خود ذکر کرده است که به زودی چند فیلم جالب در YouTube بارگذاری می کند.

هاوانا وینتر (1).jpg

TikTok هاوانا وینتر​

او بیش از 2.6 میلیون دنبال کننده و 29.3 میلیون لایک در TikTok دارد (تا 20 مه 2020). یکی از ویدیوهای اخیر وی در TikTok بیش از 1.1 میلیون بازدید داشت. در این ویدیو ، او در حال رقصیدن با آهنگ Say So از دوجا گرت دیده شد. او بیشتر ویدیوهای مربوط به رقص را در TikTok پست می کند. هاوانا همچنین در حال بارگذاری چند فیلم زیبا با حیوانات خانگی خود دیده می شود. او ترجیح می دهد ویدیوهای انفرادی در TikTok بسازد. ستاره TikTok همچنین در حال انجام برخی از چالش های متداول است. هاوانا وینتر در حال حاضر به دلیل قفل شدن ، فیلم های TikTok را در خانه می سازد.

این مطلب بصورت اختصاصی توسط همیارخاص نوشته شده است ، کپی بدون ذکر لینک مستقیم (لینک شده) مطلب ممنوع است
درصورت کپی غیرمجاز به گوگل گزارش خواهد شد
 
  • برچسب ها
    اینستا هاوانا وینتر بیو هاوانا وینتر بیوگرافی هاوانا وینتر سن هاوانا وینتر عکس لخت هاوانا وینتر عکس هاوانا وینتر عکس های هاوانا وینتر هاوانا وینتر هاوانا وینتر کیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا