بیوگرافی شیما کاتوزیان

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بیوگرافی شیما کاتوزیان | شیما کاتوزیان کیست | شیما کاتوزیان |


شیما کاتوزیان کیست​

شیما کاتوزیان در 21 اردیبهشت سال 1367 در تهران متولد شد. مدتی برای کار به ترکیه مهاجرت کرد و در یک آژانس هواپیمایی مشغول به کار شد و بعد به روسیه رفت و در آنجا یک سال زندگی کرد. در نهایت تصمیم گرفت برای همیشه از ایران مهاجرت کند و به آمریکا مهاجرت رفت و در آنجا اقامت دائم دارد اگرچه گاهی برای سفر به ایران می آید.

او یکی از بلاگرهای محبوب ایرانی ست که این روزها طرفدارن بسیاری در اینستاگرام پیدا کرده است. فععالیت او در اینستاگرام در زمینه میکاپ است که در کنار میکاپ با زبان شیرین با مردم در دل می کند. از نحوه مهاجرتش و مسافرت ها و تجربه هایش صحبت می کند و آنها را به اشتراک می گذارد. او ملقب به هیروشیماست.

ماجرای همکاری با رضوانی موتورز، تسلا و ریباک
شیما کاتوزیان در دوره ای با شرکت های خودروسازی چون رضوانی موتورز و تسلا و ریباک همکاری داشته است و به عنوان مدل تبلیغاتی با این شرکتهای همکاری داشته. به علت تسلط کامل او به زبان انگلیسی توانسته موفق باشد. او همچنین در شرکت ایلان ماسک شغول به فعالیت است و از این طریق کسب در آمد می کند.

معرفی همسر و زندگی نامه هیروشیما
شیما کاتوزیان متولد ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ از تهران می باشد .
یکی از بلاگر های مشهور ایرانی است که به تازگی در فضا های مجازی دیده می شود .
وی در فضا های مجازی بیوتی بلاگر می باشد و در زمینه میکاپ فعالیت می کند .
شیما کاتوزیان ملقب به هیروشیما می باشد .
وی در بین طرفدارانش محبوبیت بسیار زیادی دارد .
 
  • برچسب ها
    بلاگری که شیما کاتوزیان ازش بدش میاد شیما کاتوزیان از کی بدش میاد شیما کاتوزیان اینستا شیما کاتوزیان نی نی سایت شیما کاتوزیان و همسرش عکس شیما کاتوزیان قبل عمل قد و وزن شیما کاتوزیان کامیار کاتوزیان بیوگرافی
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا